Kereta Viva Elite Midnight Blue Neon Kena Calar Dengan Duit Syiling !

Gambar kereta viva elite midninght blue aku kena calar dengan si pendengki jahanam !

Oh oh oh...alkisah ! Benda dah jadik tak guna disesalkan lagi...huhu...mungkin aku akan anggap calaran ni sebagai tanda kasih sayang si jahanam tu ke atas kereta aku. Apakah !

Nasib baik kena calar je kan ? Kalau kena curik ? Kena pecah ? Haaa....so bersyukur je laa tak jadi benda yang lebih teruk dari calaran tu...

But anyway ! To si jahanam yang dengki dengan kereta viva aku ni, aku harap ko akan dapat calaran bentuk yang sama pada muka ko...biar berparut dan hodoh ! Mana tau ko terpilih jadi Harry Potter ke ? Grr...

P/s : Benda ni jadik masa sis aku pergi kerja dekat MINDEF. Maybe ade orang dengki lahanat sangat kan, beliau telah mengguris kereta viva aku dengan syiling or kunci kereta...aku nak marah, tapi biasalah tu. Semua kereta akan bercalar gak lambat laun kan ? Wahai sister, kalau ko ade duet sila cat pintu aku balik ok...hehehe kesian ko. 

Comments

  1. aduhhh...sape punya kerja lah ni

    jenguk2 lah blog saya k;)
    http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tak pasai2..
    kete ku pun dah ada kesan calar.
    huhu~
    sabar je la.

    ReplyDelete
  3. AFZAN, NAK NAGES PON ADE...TAPI SABAR JE LAA


    AMAR HAZIQ, NNT AKAN KU JENGUK ;)



    syamil, ;( waaaaaaa

    ReplyDelete
  4. salam..
    cantik lah kurungan
    merah mu...he he

    ReplyDelete
  5. wooo.. gile weh.. meh sini orang tuh. aku dush dush same die! grr.. hikhik..

    ReplyDelete
  6. cuba try polish gn soft 99 maybe leh hilang

    ReplyDelete

Post a Comment