Kereta Viva Elite Exclusive Edition Terbaru Dari Perodua !

Perodua Viva New Edition : Gambar Kereta Viva Elite Exclusive ! 
Ada keluaran warna purple metallic la plak kan ! gilerr laa

 Sape pakai kereta ni memang smart laa kalau ade purple dulu dah lama aku amik purple ! cisss

Yang ni plak Gambar Kereta Viva Exclusive Edition
Dah macam ala ala Mercedes Benz plak aku tengok ;)
Kedua - dua gambar di atas adalah kereta yang berbeza ok ! Banyak pembaharuan diat !

Yoosh ! Aku sebenarnye dah lama nak post pasal kereta baru keluaran Perodua ni ! Pernah dengar pasal Viva Exclusive Edition tak ? Gila glamour gua cakap sama lu...

Inilah dia kereta keluaran terbaru Perodua yang ala ala VIP gitu. Sesuai la kalau korang ni orang yang berkejaya dan nak nampak trendy dengan kereta kompak (compact car) ni. 

Kalaulah harga dia sama dengan harga Kereta Viva Elite, boleh la gak aku bermimpi nak dapat sebijik ! Tapi , harga Kereta Viva Exclusive Edition ni adalah lebih mahal daripada model yang sedia ada sekarang ni. Fuhh ~ 
Perodua juga memaklumkan bahawa varian terbaru kereta kompak mereka yang mencatatkan jualan laris sebelum ini akan diperkenalkan kepada umum November depan iaitu Perodua Viva Executive. Perodua Viva edisi ‘mewah’ tersebut dikatakan akan mampu meningkatkan momentum jualan kenderaan Perodua sebelum berakhir tahun semasa. Sasaran Perodua ketika ini ialah untuk mencatatkan jualan bagi semua modelnya agar melepasi paras 185,000 unit tahun ini, dan pengenalan edisi Executive model Viva dijangka akan menyumbang kepada peningkatan hasil jualan tersebut. Sumber : Berita Harian, 21 Oktober 2010

Comments

  1. HANIS, AKU DAH MELELH AIR LUR NI..HAHAHA LAWAAAA SGT ;)

    ReplyDelete
  2. yelah tengan tekan2 keyboard lah ni.hehhe



    anyway,aku nye viva elite.tp bkn exclusive edition..uwaaa...nak kaler ribena tuh!!!!

    ReplyDelete
  3. smart gak yg exclusive tu , ade jual ke ?

    ReplyDelete
  4. CIKAI DUMBER, HAHAHAH AKU PON MEM-VIVA ELITE GAK SAMALAH KITER...WUWUWU RASA NAK TRANSFORM JADIK KALER PURPLE PLAK KAN?

    ReplyDelete
  5. AUS, LAUNCH ON NOVEMBER LA AUS..RASANYA DAH NAK JUAL DAH TU..OR DAH ADA KAT PASARAN..TGK LA KAT WEBSITE PERDUA OK ;)

    ReplyDelete
  6. pasang angan2 dulu nak tukar dengan kancil
    hehehe

    ReplyDelete
  7. TEHR , HAHAHA HRP2 ANGAN2 JADI KENYATAAN ;)

    ReplyDelete

Post a Comment