Farewell & Bachelor Party Seorang Bakal Guru Part 1

Farewell party plus bachelor party ! Wooots...yeyeh...malam ni nak share more and more gambar kenangan kami masa party haritu. Cewah, party la sangat kan !

Tamat zaman belajar ! Hoyeh...thanks to all my friends and lecturers :) Kepada lecturer yang baik hati...i lap u...dan kepada lecturer yang tak baik hati, i ampunkan you...hahaha...

Tamat zaman bujang ! Grrr, ramai yang dah menghulur hulur kad merah ni...jeng3x...bila turn aku plak yer ? Ecewah...lek ar, gua tak jumper calon yang sesuai lagi ar ! Memang gua jeles la lu orang nak kahwen dah, tapi gua harus bersabar ;)

Ok, jom layan gambar Farewell and Bachelor Party ;)
the most picture i love !

SKROL DOWN FOR MORE AND MORE PICTURE...HEHE ;)



with lecturer Dr. Chiang Ee Fong...she is very trendy and cool !

with Dr. Masitah Taib...she is so fussy but very knowledgeable !

eat time !!

with a friend yang dah jadi PUAN ;) hihi...

benjamin, i love to argue with this guy...;)

yeah this is our tutor ;)

a gift from us to Jabatan Pendidikan Khas

mirror reflection ..

with mimiy, this girl is hotttt !

with abang long and abang chik, you guys are really cool .. love yah

with Dr. Lee Cee Peng ;) she is very adorable !

its me kissing with Mama Kok, a great lecturer from Jabatan Sains Sukan

us with lecturers from Jabatan Pendidikan Seni Visual, Cik Zaharah, Puan Saloma, Puan Shuhadah

me kissing with Puan Normah...lecturer Bahasa Melayu yang mantap !

us with Miss Elanor yang cool dan garang ! dulu takot sangat dengan dia ni...sekarang ni rasa nak geletek je

this is last time we had our meals together in one table ;)

this is where our moment will be kept in memory lane...and our journey as a teacher will begin soon !

Sumpah, aku akan rindu korang semua...dan aku cuma harapkan korang maafkan semua salah silap aku...halalkan makan minum aku. Semoga esok lusa kita jadi cikgu yang hebat hebat, didik anak bangsa dengan ihklas ;) Tata...

Comments