Sunday, November 07, 2010

Cara Pakai Eyeliner.



Aku benci eyeliner !


Aku tak paham, kenapa semua perempuan kena pakai eyeliner ! Aku jeles tengok orang lain pakai eyeliner cantik je...mata kecik boleh jadik mata besar galak cam Ani Mayuni Dangdut ! Haisssh, aku benci eyeliner sebab aku tak reti pakai eyeliner ! Hambek ko...

Tadi ber-3G dengan seseorang.


Ggrrr..grrr, boring boring aku capai lah eyeliner aku yang berkurun lama ku beli tapi tak pakai tuh...selalunye eyeliner ni orang pakai kat mata...tapi aku buat jadi pen tanda kat calendar. Malam ni lain sikit, aku nak habeskan dakwat eyeliner ni kat muke aku lak..


Aku tetap tak paham kenapa korang suka pakai eyeliner tu...dah la comot bile berpeluh. Kalau mata korang gatal, sanggup ke korang tahan tangan korang dari tenyeh mata korang yang gatal tu ? Aisehh aku tak paham woooo ! Mood : nak nangis sambil stadi...huwuuuu, apekah !
 

Designed by Alieff Artwork