Cerita Main Dengan Awek Rambut Blonde Yang Panassss Lagi Hangatttt !

 
Cerita Main Dengan Awek ! Gahh tajuk tu memang kena hangat dari yang biasa untuk tarik perhatian korang kan. Hihi...Aku cam nervous macam nak tercirit pun ade bila nak tukar domain ni. ! Aku seriouss tak reti sangat sangatt ! (aku ni buta IT ok) Rarrr. Ok, ok...pagi ni aku nak memberanikan diri membeli domain tanpa bimbingan orang lain...waaa...risaunya...aku takut content blog aku hilang ke pe ke...waaa ! Dimulakan dengan bismillah...
 
 Perhatian Untuk Semua : Blog Ini Akan Bertukar Ke Domain Silampuneon.com Pastikan Korang Tak Ketinggalan !
domain baru aku : www.silampuneon.com
price : RM28 / year (tengah promotion ni)
beli kat : www.ihosterz.com
referrer : www.aizuddin.com

Ok, oneeee twooo threee...gooooooooo ! Neo you can do it ! Oh yeahhhh...terima kasih kat encik aizz yang ensem tu sebab tolong rekemen aku kat ihosterz tu ; )



Comments

  1. waaahhh...murah je rupanya harga domain yek. ingat kan sampai beratu-ratusan. ke sbb ade promotion?

    ReplyDelete

Post a Comment