Cara Cash Out Youthsays Earnings : )

Ok, post ni sebenarnye bukan aku nak promote Iklan Youthsays. Hihihi, aku taknak hilang status glitterati aku kat nuffnang okay. Tapi post ni nak menceritakan yang aku akhirnya dapat cash out Youthsays Earning buat kali kedua, dan aku nak share dengan korang cara nak cash out Youthsays Earning.


Secara rasminye, dalam blog aku ni bersih dari iklan Youthsays seperti permintaan Nuffnang. Huhuhu, camne nak buat duit dengan Youthsays kalau takde link Youthsays dalam blog ni ? Hehe, ade cara lain yang korang boleh buat...

Cara Buat Duit Dengan Youthsays : Korang boleh Promote Iklan Youthsays di platform ni...
  • Facebook
  • Twitter
  • Blog (tidak digalakkan sebab nanti korang hilang status Glitterati Nuffnang)
  • Blog blog lain (aku ade blog lain yang aktif ber-youthsays, contoh : Blog Pendidikan Neo & Friends www.raisingthesoftvolume.blogspot.com)

alhamdulillah, dapat dua kali strike...
http://malaysia.youthsays.com/neorul87/invite

ok ni cara cara nak cash out Youthsays Earning ;) Aku nak share sebab ramai orang tanye...
http://malaysia.youthsays.com/neorul87/invite

 Cara Nak Cash Out Youthsays Earnings :
  • Setiap kali duit tabung korang mencecah RM50, sila tekan butang Cash Out...tak payah tunggu tunggu
  • Bila tekan butang Cash Out, nanti akan appear borang aka form macam kat atas tu
  • Isi borang dengan betul macam alamat, no telefon, email, ic number, yang penting account number tu kene betul. Check betul betul tau...karang salah bank in plak !
  • Kalau korang nak duit dalam bentuk cek aka cheque, korang tick pada cek. Tapi lagi senang bank in kan...pilih je bank mana yang ada dalam list tu.
  • Siap ! Tunggu laa dalam sebulan ok ? Jangan gelojoh...Kalau duit da sampai, nanti Youthsays akan bagi email notification kat korang.
  • Check bank korang ade masuk ke tak duit tu, kalau ade bagus. Kalau tak dapat, boleh contact Youthsays sendiri ;)

Wokeh guys, aku chow dulu...ingat lah. Ni semua duniawi je ni...buat duit ni sambilan je. Jangan geojoh sangat, nanti korang lalai dengan tenet je. Issh berpada padalah dengan tenet tenet ni ok ! Renung renungkan dan selamat beramal :)

    Comments

    1. ko slalu pilih bank in ke
      asal tak pilih check boleh tayang kat blog..ko kan suke..
      eh3..da tukar komen box balek ke

      ReplyDelete
    2. beb. yang kata blog lain tuhhh, kalo kat nuffnang kita register 2 blog bawah 1 owner. 1 blog kita bersih dr iklan lain. 1 lagi blog kita letak youthsay punye iklan.. kes mcm gini masih hilang glitterati kita kan?

      ReplyDelete
    3. xaktf la ys. susa je na suro org kelik. na tggl kt sbox cm kejam je kt owner..

      byk eh dpt?

      ReplyDelete
    4. wan, aku geget ko kang hahaha...bank in la senang...nuffnang mana bg bank in dow




      karipap, wehh aku pun rasa cenggitu laa..sebab yg blog lg satu tu nuffnang bukan akaun aku..akaun kawan aku..heheh papehal g tanya robb nuff ;)




      macy, promote link kat facebook je titiap hari tanpa putus asa...mesti boleh punyer ;)

      ReplyDelete
    5. lampu neon, bank in amik ms berape hari ea youthsays ni?? ecah br cah out smlm.. teruja lak nk dpt $$$ hehehhe

      ReplyDelete

    Post a Comment