Tutorial : Cara Mengatasi Masalah Feed Di Blogspot.

Aku nak nangis ni, aku hadapi masalah feed untuk blog kesayangan aku ni. Aku percaya, masalah feed blog ni adalah masalah yang paling digeruni oleh kaki blog seluruh dunia. Sebab, kalau feed tak berfungsi dengan baik...camne korang nak promote blog korang kan ?

Oh yeah, buat masa sekarang aku cuak sikitlah. Aku ade gak cuba cuba betulkan feed blog aku ni. Tapi belum menampakkan hasil lagi sebab blog aku nampaknya hilang dari list orang lain. Maklumlah, aku faham risiko tukar domain. Blog aku dianggap baru lahir semula. 

CUAK SEBAB FEED BLOG TAK BERFUNGSI !
ANY IDEA UNTUK BETULKAN FEED BLOG ?

Aku dah tukar feed blog aku di Google feedburner...

lepas tu aku dah update blogpost feed aku dekat setting blogspot guna feedburner tadi...

\lepas tu aku perasan link blog aku masih tak ber-up to date walaupun aku dah post beberapa entri baru...
harap harap esok feed dah boleh pakai...aku bagi kau 48 jam untuk betulkan feed...kalau tak aku nak mengamuk geget pakcik google dengan pakcik blogspot...apekah !


 SO APE CER EK, APEBENDA YANG AKU KENE BUAT SEKARANG NI ?



COOL Promotion Untuk Bulan Ni ! Check It Out Guys !  

WIN HUGE PRIZES WITH FACEBOOK GAME !!
BEST FUTSAL COURT FOR RM60!!

Comments

Post a Comment