Cara Memilih Lipstick Untuk Perempuan Kulit Gelap.

Halo bertemu kembali kite dalam rancangan borak borak pasal kosmetik. Ciss ! Aku benci kosmetik laaa ! Benci tauu. 

Paling benci Lipstick ! Aku memang tak suka pakai lipstick or lipbalm sebab bila pakai mulut jadi berat semacam...Sekarang ni, reason aku pakai pun sebab panas telinga dengar kawan-kawan, mak and sis aku membebel sebab bibir aku cam longkang berparit parit. Hahaha !

Bercakap tentang Lipstick, aku musykil la, aku tak pernah dapat lipstick yang betul betul sesuai dengan kulit aku ni. Dah la kulit macam aku ni eksklusif kan...Rasa macam susah giler kot aku nak carik lipstick yang sesuai dengan kulit aku ni...woo ! Korang ade tips tak camne nak carik lipstick yang sesuai dengan kulit ni...

 kalaulah bibir aku ni bleh jerit lipstick mane yang sesuai dengan dier...kan kan kan mudah tu!

grrr berperang dengan kosmetik ! i hate you lipstick !
 lipstick ohh lipstick, mana satu yang sesuai dengan kulit aku yang eksklusif ni ? grrr

yesss itu dia parit longkang semua ada ;) 
grr grr ;x mood : mimpi nak jadi taylor swift ;)

Comments