Blogger Meetup : Neo & Hasbibullah.




Salam ! Morning yall = )

Kenal hasbi tak ? Dia ni pun da lame tak berblogging da, sebab busy dengan bisnes dia. Blog dia pun dah lame bersawang berhantu dah : Hazbimendez


Anyway, tak merancang sangat pun nak berjumpa dengan blogger yang banyak bakat ni kan...sementara aku tengah menganggur ni...adelah kesempatan nak berjumper dengan beliau yg sememangnye sekarang busy dengan bisnesnye yang semakin tip top tu = )


Ini dia Encik Hasbi. Seorang yang senang diajak berbual dan lepak. Kikiki...Kadang kadang boleh saiko orang dengan pantas. Sebab tu lah dia memang sesuai dalam bidang bisnes die tu kan ! Goodluck yer hasbii. Thanks sebab sudi datang tempat aku...


Hasbi, blogger lame yang aku penah kenal...kitorang tak cuak pun time jumper...rasa cam da lame kenal jer. Oh ya, thanks sebab belanja makan. Next time aku treat ko pulak = )



gambar kenangan sebelum Hasbi blah...hihi...apekah sungguh ! thanx again, dan lain kali sila jangan saiko aku = (


biler nak jumper korang korang pulak yer ? = ) tunggu time SNG GATHERING nnt laaa ! chow..


Comments

  1. wah, seronok tu
    dapat jumpa... dapat makan free lagi
    hehehe

    en hasbi ni bisnes apa ya?

    ReplyDelete

Post a Comment