Tuesday, November 09, 2010

Awek Cun Muda Bergetah Dah Jadi Tua Kendur Kecut.

Buah ni...ibarat manusia gak. Masa muda muda badan kental bergetah je...bila dah tua kendur dan kecut mecut ! 

Yooshh ! Tak suka tak suka tak suka sangat kalau pergi pasaraya nampak buah buah dah kendur mengecut macam ni. Kalau dah kecut dan kendur tu...janganlah display kat rak lagi. Customer pun tak selera dan hilang minat nak membeli tau tak.

grrrr tolong lah display benda menarik sikit...adoi laa


zoom sikit, asal kendur mecut sangat ni ! macam kulit ala ala nenek moyang je...


mungkin kulit aku camnilah esok kalau dah tua ek...


buah buahan yang dah kendur...tak berselera betul !

kesimpulannya, jagalah kulit anda supaya tak kendur dan kecut macam kulit buah epal ni...
chow ! nak stadi lah kononye...; )
 

Designed by Alieff Artwork