Saturday, November 06, 2010

Ikan Pari Beranak !

Kerja siapa ni yang buang janin bayi ni kat dapur rumah aku ?? Terkejut aku wey,berdarah gua cakap sama lu ! Berdarahhh, parahhh ! Takde sifat kemanusiaan langsung ! Patutke aku call polis ?

Masa aku jalan kat dapur tadi aku nampak sesuatu yang pelik disebalik bungkusan surat khabar lama....nak tahu ape aku jumpa ? Aku jumpa janin bayi yang dah terkulai mati !!! Dua ekor pulak tu...kesian aku tengok bayi si pari pari ni...ish !

ke syurga lah kau wahai si janin yang tak sempat nak jadik anak dara si ikan pari pari...
begitulah pengalaman pahit aku terjumpa janin bayi kat dapur rumah sendiri...ish ish ish
(gila parah,siang ikan pun nak kechow!) 

p/s : malam ni sebenarnya ade sesi BBQ dengan family...nakbakar ikan pari punye pasal la ni...cicah kuah asam, fheewit !
 

Designed by Alieff Artwork