Upss, Aku Terjumpa Selebriti Yang Paling Comel Di Dunia Kat PWTC Semalam !

personaliti TV3 yang paling cute di malaysia ! siapakah dia ? jeng3x...

Sebenarnya aku tak tahu sangat siapa nama selebriti ni. Tapi aku rasa dia ni comel, bila baca berita je mesti sengih sengih gedik camtu...sangat kiut tauu rasa nak cium je ! Hahahah ;) Betul ke nama dia Razali Awang ? Yang pergi gaza harituu yang cerita pasal kesengsaraan Gaza tu ? Yeke , dia ni ke...or orang lain ? Papehal pun beliau ni memang cute la, dan rendah je orangnye ;)

Wah wah, miss neon pergi tengok perhimpunan agung UMNO secara live ke? Takde laa aku teman mak aku jalan jalan je kat PWTC tu...maklumlah banyak gerai jual jual yang murah ! Macam hari raya tauu!




Comments

  1. wow...seb baik ko tak p cium mamat tu dpn mak ko..hahah

    ReplyDelete
  2. wow...seb baik ko tak p cium mamat tu dpn mak ko..hahah

    ReplyDelete
  3. hahak. razali awang? sape lak tu. kikiki. kalo tak silap, nama dia izwan azir. mak aku pun minat :P

    ReplyDelete

Post a Comment