Saturday, October 23, 2010

Upss, Aku Terjumpa Selebriti Yang Paling Comel Di Dunia Kat PWTC Semalam !

personaliti TV3 yang paling cute di malaysia ! siapakah dia ? jeng3x...

Sebenarnya aku tak tahu sangat siapa nama selebriti ni. Tapi aku rasa dia ni comel, bila baca berita je mesti sengih sengih gedik camtu...sangat kiut tauu rasa nak cium je ! Hahahah ;) Betul ke nama dia Razali Awang ? Yang pergi gaza harituu yang cerita pasal kesengsaraan Gaza tu ? Yeke , dia ni ke...or orang lain ? Papehal pun beliau ni memang cute la, dan rendah je orangnye ;)

Wah wah, miss neon pergi tengok perhimpunan agung UMNO secara live ke? Takde laa aku teman mak aku jalan jalan je kat PWTC tu...maklumlah banyak gerai jual jual yang murah ! Macam hari raya tauu!




 

Designed by Alieff Artwork