Sunday, October 24, 2010

Tiba Tiba Mata Aku Berkaca, Prappp Pecah Mata Kaca Tu... !

Tengah main game Frontier ville pun mata boleh berkaca ke ? Gahhhh tak boleh jadik betul laaa. Sabar ye sayang...sabar : ) 

Maafkan aku ye, aku banyak tegur salah orang. Sepatutnye aku kena sedar, aku ni banyak kelemahannya...so layak ke aku ni nak menegur orang ? Diri sendiri pun tak betul lagi kan...So lepas ni tak payah nak bersusah payah tegur orang lagi...biarkan orang tu belajar dari kesilapan dia sendiri...maafkan aku.

Maafkan aku ye, aku sepatutnye terima semua dengan redha. Sepatutnya aku juga berusaha untuk mengubah keadaan supaya ia lebih baik...tapi ape yang aku buat cuma tegur orang sana sini...bila keadaan tak menepati kehendak aku, aku mengamuk...maafkan aku.

Aku dah cakap, aku tak salahkan kau. Ini semua salah aku. So, kalau dah tau aku ni menyemak dalam hidup kau...kau jangan berkawan dengan aku lagi ok ! Aku nak bersendiri....Waoh ! Mata berkaca...Praaappp pecah kaca tu...berderai ! Srott srettt ...

mood : titibe nyanyi lagu Salem..."air mata, tidak kan bisa...merubah perjanjian..." (erk tak tau lirik)


 

Designed by Alieff Artwork