Sikit Lagi Je Nak Bunuh Diri ... Nasib Baik Tak Parah !

sikit lagi nak bunuh diri ... nasib baik tak parah ! bertahan ye neo...bertahan ! cayookk
ehhh takdelah mana ade niat nak bunuh diri ! usshhh takmauuu aku sayang nyawa aku ni ;)

bermimpi untuk jadi superwoman...wanita perkasa...
mampu ke aku jadi perkasa weh..aku lemah je ni...

Kenapa aku perlu rasa camni, kenapa...aku taknak amik tahu lagi, please laa pleasee. blahh la, pleasee blah...pergilah main jauh jauh dari aku...aku tak perlukan sesapa...

Aku nak jadi orang kuat, aku nak jadi superwoman...tolong jampi aku weh, jampi aku jadi super power woman ! Supaya aku tak boleh rasa camni lagi...pleasee laaa !

Berlagak relaks, berpura pura seperti tiada apa berlaku...susah sangat susah ! Sabar, itu senjata yang paling utama...berkat kesabaran tu akan mendatangkan hasil yang lebih baik bukan ? Jadi, sabar lah neo...sabar ok...You can do it ! Let it go, pelan pelan kayuh ye sayang...

Apa yang buat aku lega ? nangis...ape yang buat aku tertekan ? dapat call dan dapat mesej yang bertalu talu dari orang...kalau aku tension, aku tak suka dapat call or mesej. takkan aku nak silent kot ? kalau ade hal penting ke, ape ke...ini segala benda taik idung masin nak mesej aku...semak laa... tolong la paham ye. please leave me alone, i need space ah weh !

p/s : mood :  harus pujuk hati dan diri sendiri supaya luka tidak besar...balut hati...balut lagi...patutla rasa resah je petang tadi...rupanya...urm



Comments