Prosiding Dan Seminar Penyelidikan Tindakan.

Tajuk Kajian Tindakan :  Mengurangkan Tingkah Laku Negatif Murid Bermasalah Emosi Dalam Aktiviti Pengajaran Dan Pembelajaran Menggunakan Kaedah Token Ekonomi.

 Bersedia lah dengan hujan lebat....hhihihihi...



Alhamdulillah, dah siap prosiding, dah siap jugak slide untuk bentang kat seminar esok. Terima kasih kepada semua kawan kawan yang gigih berusaha menjayakan seminar ni. Terima kasih korang semua...Kat sini aku ade share prosiding kajian aku (yang aku rasakan hampeh tu) dan juga slide pembentangan seminar untuk esok (kalau nak ambik, aku halalkan) hehehe...tapi yang slide tu ade part yang tak appear kat SCRIBD tu...aku pun tak tahu kenapa.

Aku cuma harap aku dapat bentang dengan lancar macam seminar esok. Waktu viva presentation hari tu aku suara aku agak tersekat sebab kering tekak woo nak bercakap. Harap-harap esok kuat, lancar, lunak, merdu macam suara siti nur haliza...!

Antara link yang korang boleh download : Perhatian, ini cuma prosiding, bukan full text laporan kajian.
Prosiding Kajian Tindakan Penggunaan Token Ekonomi 
Slide Powerpoint Kajian Tindakan Penggunaan Token Ekonomi

Sorry , some part did not appear in the slide show ! Rarr... ;(
Seminar Penyelidikan Tindakan Power Point Presentation - Nurul Aina Zakaria                                                                                                                                   

Maaf ye, kalau ada yang kurang...sebab aku ni dalam proses belajar lagi. Aku belajar dari kesilapan. Aku bukan sempurna...hehehe. Kalau korang nak ambil buat rujukan, hehehe...sila belajar untuk citate, dan buat abstrak ikut format APA...kalau tak, roh aku tak tenang nanti haha.





Comments

  1. tajuk panjang + menarik..

    bolehlah nanti digunakan di sekolah2 bagi membantu guru2 mengatasi masalah pelajar kan ??

    Entri terbaru ->Uninstall Software Dengan Bijak

    ReplyDelete

Post a Comment