Perlu Ke Dikenangkan Memori Pahit Manis Itu ? Hurm Sabar Jelah Ye !

omaigoddd ape yang dia nampak bawah kelangkang tu ! memori pahit ke manis ni !

There are lots of bitter sweet memories in my head ! Woah...mengapakah selalu terkenang ! Pergi laaa pergi laa jauh jauh wahai kenangan. Saya tidak mahu merunsingkan kepala otak saya...Hurmmm kenangan, kenapa kau perlu hadir ?

Hurm, aku selalu nak hapuskan memori aku terhadap sesuatu (yang perit ke yang manis ke yang rindu ke) dengan membizikan diri sendiri...yup ! Tanggungjawab sekarang akan lebih bertumpu pada beberapa tugas...1,2,3 action !
  • oouuh ! harus membersihkan neon viva selalu, sayang woah sama gua punya baby...
  • bersihkan berak piggy hari hari sebab berak dorang cam banyak gile
  • bagi makan minum kat piggy kalau tak diorang bising bunyik oink oink oink
  • bermain main dan ganggu konsentrasi kawan kawan lain supaya diorang layan kerena aku

i wish to bring that sweet memories back into my life...
 
Siyesly, bukan aku tak menghargai masa dan pengalaman yang aku lalui, bukan aku benci semua kenangan yang pernah aku rasai. Tapi aku cuma, tak mampu untuk melihat balik keadaan lalu...sebab aku dah give up dari berusaha membahagiakan orang lain...aku nak start back life dengan cuba menggembirakan diri sendiri dulu...gudbye my past im here to be the new neon bulb.

p/s : wuu...mood berhingus sekarang. nanes sikit ! babai !



Comments

Post a Comment