Pengalaman Pertama Menjadi Pembentang Di Seminar Penyelidikan Tindakan : Institut Perguruan Ilmu Khas

Yooohoo! Ape kabau semua bloggers yang kuit miut tuh ! : ) Blurrr ahh aku tak tahu nak update ape kat blog kesayangan aku ni. Hua hua...okaylah apekata aku cerita pasal event Seminar haritu...hehehe...

Buat pengetahuan korang, terdapat 12 orang pembentang terpilih untuk Seminar ni...Event ni berlangsung start pukul 8.00pagi sampailah pukul 4petang...Nasib aku agak bertuah sebab jadi pembentang yang second last sekali sebab rasa cuak kurang sikit waktu petang petang ni...

Alhamdulillah segala urusan masa Seminar Penyelidikan Tindakan haritu dipermudahkan Allah s.w.t...semuanya berjalan lancar. Aku kagum sangat dengan ahlijawatan kuasa yang hebat dan mantap tuh...dan aku juga tak sangka semua pembentang pembentang yang terpilih dalam Seminar adalah hebat hebat belaka  : ) Cayalah cayalah...

Ok jom kita layan gambar !

 cik neo sebagai pembentang hari ini ye...dan itu dia maharaja meiji sebagai bodyguard

senyum cuak neo

presenting...errrkk ! slide pertama memang cuak sikit ahh...masuk slide kelima baru cuak hilang hehehe !

 kelentong audience woaaa bestnye kelentong korang hahaha...

tabah menyampaikan hujah hujah gahahaha ;)

antara lecturer dan kawan yang banyak beri sokongan dan bimbingan kepada cik neo..huhu

 muka muka manusia yang amat berahi nak buat penyelidikan tindakan lagi...

lepas ni buat master pulak ye kawan kawan...doakan aku tak jadi andartu kalau aku buat master nanti hehe..:) 

korang dengar ke korang tidor...hahaha

with frens...khoili dan neo sebagai pembentang...uuu aku cuak cuak !

 kawan kawan lain yang hebat hebat belaka...ni gambar class yang tak cukup forum...biasalah tu kan !

Kenangan yang paling tak terduga sekali...masa sesi Q/A, ada lecturer yang puji kajian aku...adoyai ! Aku segan gile kot, jangan tertipu dengan kajian aku weh...banyak silap wooo ! Takpelah, aku tau dalam kajian aku tu banyak silapnya..so kepada adik adik yang terasa ingin meniru dan mem-plagiat kajian aku tu...better korang buat betul betul sebab aku banyak kelentong je tuh ! Gahaa...



Comments

Post a Comment