Sunday, October 24, 2010

Pengalaman Mimpi Basah !

Morning yall...aku bangun lagi awal dari korang kan ,wuu? Malam tadi aku mimpi gile dasyat kot...first time aku mimpi benda camni dan memberi kesan pulak sampai aku bangun tidor...ish ! basah mata aku dengan air mata, basah bantal aku wooo...meraung punya pasal !

aku mimpi basah ke ? wuuu mimpi aku membasahkan bantal...sebab aku menagis woo

sekadar mimpi..(terpengaruh cite altantuya lah kot)
Mimpinya bermula camni, aku dalam mahkamah dan masa tu ada dua kandang pesalah. satu kandang ada Pak lah (abd ahmad badawi), satu kandang lagi ada Xman. Dua-dua orang ni kena panggil dibicarakan sebab tuduhan membunuh orang...tapi sebenarnya yang bunuh orang tu bukan diorang pun, tapi orang len (najib). Diorang ni kambing hitam la kononnya, sebab nak tutup kesalahan najib...
Bincang punya bincang akhirnya Hakim pun bgtau, "sebenarnya korang ni kambing hitam je, korang tak bunuh orang...tapi mahkamah akan tetap pilih seorang sebagai korban untuk tutup malu najib...jadi mahkamah dah buat keputusan muktamad memilih Xman sebagai korban. wahai Xman, anda dijatuhkan hukuman gantung sampai mampos".

Serentak dengan tu, Xman terus pandang aku dengan muka terkejut dan mata berair...dia terus peluk aku, menangis macam bayi baru lahir...aku pon nanges laaa apesal lak ko kena jadi korban lak kan...wuuu patutnya badawi lah jadi korban sebab dia dah tua...waaa...aku dengan Xman pun berpelukan nangis sampai berhingus darah...mak bapak Xman pun nangis...tapi semuanya dah ditentukan. Xman pun digantung sampai mati...yang aku pulak tak henti henti nagis sampai aku jadi gila dan tak waras...sekian !

lepas tu aku pon terjaga...nangis lagi..wah apakah! mimpi ini sangat memberi kesan !
agaknya camnilah aku peluk xman dalam mimpi tu..dua dua nangis gila...

Begitulah ceritanya...tension gila dapat mimpi yang sedih dan mengerikan ni...menangis dalam mimpi boleh bawak ke dunia nyata ! hahaha...korang pernah tak macam ni ? Wuuu.. nasib baik mimpi je..

mood pagi ni : masih teringat peristiwa semalam, agak terluka dengan seseorang...tapi tak patut terluka pun !




 

Designed by Alieff Artwork