Kisah Orang Yang Kena Sumpah Jadi Batu : Hati Span Berubah Menjadi Hati Batu !

Pernah tengok hati span bertukar ke hati batu ?
Tak nak peduli pasal korang...gi lantak sama korang...

Kelakar, pelik, rasa macam janggal untuk jadi seorang berhati batu. Kalau sebelum ni aku sentiasa jadi seorang yang bersifat lembut seperti sponge (menyerap segala segalanya), tapi sekarang totally aku dah transform jadi batu...memang rasa janggal...

Tapi takpelah, since hati pun dah kena sumpah jadi batu, terpaksalah aku teruskan kehidupan aku walaupun perkara ni akan buat ramai orang lagi menyampah kat aku kan...sebab selama aku jadi sponge ni, aku terima je orang pijak kepala aku...terima je bila orang layan aku macam sampah, baling taik dekat muka aku...lama lama jadi macam ni memang fed up kan...asyik nak menangkan orang lain tapi diri sendiri tercalar...

Always in mind, aku tahu yang Allah itu adil. Tapi keadilan tu tak selalunya muncul...itulah ujian kesabaran yang kena aku lalui...anyway aku tak salahkan sesiapa, adanya korang dalam hidup aku telah mewarnai kehidupan aku...yang bermasalah cuma aku, seorang yang kini berhati batu...



Comments

  1. kalau kena air lama2 terhakis jugak. hehe

    ReplyDelete
  2. setuju dengan hazzy. batu setiap hari dititik dgn air , jadi berlekuk juga. huhu

    Entri terbaru -> Bagaimana meningkatkan trafik blog ?

    ReplyDelete

Post a Comment