ABC Air Batu Campur Paling Sedap Di Malaysia !

(air batu campo!) Kalau cakap pasal ABC, aku cukup memilih sekali tauuu ! Aku tak suka ABC yang terlampau manis, terlampau tawar...ABC yang cool dan power adalah ABC yang sederhana manis, dan dipenuhi dengan isi isi pearl yang berwarna warni, buah pala, kacang, cincau, halwa, cheryy on top, ais krim, dan macam macam perisa tambahan seperti sirap, susu pekat, susu cair dan paste jagung ; )

Entah kenapa laaa, ramai sangat yang suka ABC yang dekat Shah Alam tu, berbanding yang tu...aku lagi sarankan ABC taman tenaga ni laa sebab ABC kat Shah Alam tu manis gile, sakit otak aku minum ! Anyway, ABC yang aku makan kali ni, memang tip toppp...segala isi isi dia banyakk sangat dan takdelah manis sangat !

location : Rizzhan, Taman tenaga, bandar tun razak. harga RM3.50 memang berbaloii ;)

aku tak pernah rasa air batu campur kat sini...nasib bek member suggest ; ) sodapp laa weh...

miss neon yang teruja hirupp dan sedutt air batu campooo, direnung renung oleh mamak mamak kedai...

thanksss athirah binti mustafa kamal : ) nanti bawka aku minum cendol lakk !

mood : hehehe dah masuk 4 entri daaa untuk malam ni..ni namanye postblog marathonic ;) gaaahaa...gosh ! i miss someone badly, help mee !


Comments

  1. just wanna say.. if hv any sugest nice place plz put gps coordnat.. or google maps loc.. tq..

    ReplyDelete

Post a Comment