Tinted Cermin Kereta Viva Elite Neon.

Alkisah....aku pergi tinted cermin kereta viva elite neon di Taman Midah ! Woo, ingatkan tak kopak sebab ada voucher RM250...tapi akhirnya kopak gak setelah aku memilih memakai tinted cermin yang tahan haba yang berharga RM600...nasib baik aku ade voucher tu...so aku bayar RM350 jer la...kopak tetap kopak ! Aku tak tahu la mana lagi tempat yang offer tinted cermin yang murah, korang tau tak kat mana ?

Anyway, apa guna tinted cermin murah tapi  tak tahan haba kan ? So aku puas hati walaupun mahal sikit...Cisss...tapi takpelah, aku  buat ni semata mata tak nak kulit ku terbakar sambil memandu...(pemanasan global sgt teruk sekarang !)

Description : Full car tinted
nature grey
8" black
silver grey
sand blasting

lokasi : Taman Midah, Cheras. wuuu kat taman midah memang banyak kedai aksesori kereta.

tinted aku berharga : RM600 wooo. Bila dah tolak voucher RM250, aku cume perlu bayar RM350 jer...

orang ni dah macam profesional je aku tengok, so takdelah risau sangat kan...hihi...

huhuhu begitu kah ? cam bestt je...kalau balut tinted kat kulit badan aku ok tak ? leh kekalkan kecantikan kulit....


inspection ke atas hasil kerja akan dipantau oleh miss neon...hehehe grrrr


WUM diraba diramas digomol oleh brader brader kereta...adoiii

jangan risau, tinted aku ni lepas JPJ...hehehe...dont make something stupid, pergi amik tinted tak lepas JPJ plak...menyusahkan diri sendiri je kan...

bile dah siap tinted cermin kereta, nanti orang tu akan cat nombor plate kereta kat cermin tu...camni lah..

nanti akan jadi camni...huhu dah siapp...jom balik...penat den tunggu ! bapak gembira muke sape kat cermin tu ?

Sekarang semua benda kena buat sendiri...waaa susahnye ! Takpelah, miss neon nak jadi miss indipendent sekarang ni...harus memanjakan diri sendiri dari memanjakan diri orang lain ! Wuuu, manjakan viva elite neon takpe...beliau akan menyumbang jasa yang banyak bersama ku...

p/s : kalau korang ade tips tips penjagaan kereta, atau camne nak dapat harga murah aksesori kereta sekitar KL ni, tolong roger aku k...hihii...lepas ade duit sikit aku cadang nak tambah spoiler ! mahuu mahuu jugak !



Comments

  1. entah lerrr tu description dia..aku pon tak tahu lerr.

    ReplyDelete
  2. peh best tu ade kete sendirik,,,
    banyak duit ko erk
    br dpt gaji ke hahaha

    ReplyDelete
  3. teringin nak pakai viva

    jenguk2 lah blog saya k;)
    http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Boleh la join Viva Club (VIVAC) utk menambah rakan dan tahu serba sedikit pasal kereta viva ni.

    Layari www.peroduavivaclub.com

    ReplyDelete

Post a Comment