Thursday, October 21, 2010

(Gambar) Rozaliya Mat Lazim New Update : Rozaliya Dijumpai Ketika Bekerja Di Bukit Bintang !

Rozaliya sudah dijumpai ! Alhamdulillah selamat gak minah ni rupanya. Aku ingatkan kene culik ke ape, nasib baik takde perkara yang buruk berlaku kat minah ni. Kesian mak bapak dia, risau tak tidor malam mengenangkan anak yang hilang dalam keadaan penuh misteri tu...

Rupa rupanya minah ni menghilangkan diri, bukannya dilarikan atau diculik ! Woah...takpelah aku taknak ulas lebih lanjut, selebihnya boleh baca surat khabar lah ye ! - sumber - Namun, pengajarannya kat sini ialah...tolonglah jgn susahkan hati orang yang sayang kita terutamanya mak bapak kita ! Waduh waduh...

Tapi bagus gak rakyat malaysia ni kan. prihatin ya amat...orang hilang je terus cepat-cepat tolong carik...macam kes kembar perempuan yang hilang dulu tu...berjaya dijumpai...lepas ni kalau tikus mondok aka piggy aku hilang, aku report polis je la ;)

(gambar) Rozaliya Mat Lazim dijumpai kat Bukit Bintang tengah kerja kat Pasaraya !

(gambar) mak rozaliya yang resah carik rozaliya masa dia hilang 13 mei 2010 hari tu...

Apa apa pun Alhamdulillah syukur... anak ko dah selamat pulang ;)



 

Designed by Alieff Artwork