Emosi Terbakar Lagi, Jiwa Tersentuh Tiada Yang Memahami ! Fed Up !

(pegi mampus la kan kalau orang nak cakap ni blog emosi. kadang kadang kita perlu menjerit untuk rasa lega)

Waaa sedihnye, balik balik je tengok benda tu hilang dari pandangan aku...aku malas la nak bising bising. Susah sangat ke permintaan aku ni ? Tolong jangan sentuh bebarang aku walaupun benda tu sampah sarap yang dah berulatt...hurm ! Tak suke tau tak...

Sometimes aku nak simpan harta benda aku bebaik, tapi ade je tangan yang gatal nak usik...mana aku tak bengang. Mana emosi aku tak terganggu ? Jap jap, aku ke salah dalam hal ni ? Aku la salah kalau suka sangat simpan barang barang yang cam sampah ? Sampah tu la bernilai buat aku...nape ko nak buang...Nangis !

Dulu wall bilik aku penuh dengan lukisan tengkorak and nazi punk...kena koyak. Habis seni lukis aku yang aku sayang...salah aku ke nak berseni lukis ? Dulu aku ade paper bag yang penuh dengan resit resit zaman tok kaduk...tapi resit resit tu dibuang plak...bila aku nak pergi betulkan aku punya printer, tak leh dapat warranty sebab resit takde...salah aku ke ? Dulu aku ade bantal peluk yang paling best yang aku sayang...balik balik je aku tengok bantal peluk tu atas tong sampah kat luar rumah...wait, apehal ni ?

Sampai sekarang...benda benda yang aku sayang semuanya nak dibuang. semuanya dibenci. ape ni? should i be happy with that ? aku mintak sangat TOLONGLAH PAHAM AKU. AKU BUKAN BUDAK KECIK LAGI...AKU NAK BUAT APE YANG BOLEH BUAT AKU HAPPY. AKU TAK KACAU ORANG LAIN. AKU CUBA JADI TERBAIK. TOLONGLAH JGN BUAT AKU CAMNI...

mood : emosi tak stabil, dengar lagu Ella, jiwang karat...nangis dalam tong sampah.


Comments

Post a Comment