Cash Out Youthsays Earning For The First Time : Buat Duit $$$$$ Dengan Join Youthsays : )

Yuhuu...best best ! Akhirnya dapat gak merasa duit blogging kan, hihihi...thankyou Youthsays. Walaupun lama menunggu korang bank in duit tu, akhirnya dapat gak laa arini. Rupa rupanya proses nak bagi duit kat orang ni bukannya senang ek. Lama gile wa cakap sama lu...nak dekat sebulan dua aku tunggu tau...berapa banyak duit aku dapat ? Hehehe...sikit je, lepas gak lah belanja satu family makan KFC bucket combo !

 Nak tahu lebih lanjut tentang Youthsays  :  Make Money With Youthsays !

Pagi-pagi lagi aku tengok duit youthsays dah berkurang dalam account aku...uu gabra gak la mula mula, rupa-rupanya proses cash out first attempt aku dah successful. hihi...
Betul ke dah masuk kan dalam bank ? Jadi jom kite menggodek bank tu...nampaklah kemasukan duit tu di bahagian credit...hihihi, cukuplah duit tu untuk first attempt ahli kelab Youthsays yang humble ni kan, haha...

 Semalam ade 77.72$$ dalam account Youthsays aku, sekarang dah tinggal 27.72$$...setiapkali earning mencecah 50$$ je, aku akan cash out dah tak tunggu lama-lama...hihi...

Cakap cakap pasal Youthsays, ape jadi dengan earning nuffnang aku ? Haaa...gua tengah tunggu dengan sabar ni, jangan kasi gua hilang sabar. Ecewah...Oklah, aku kena paham proses paying amik masa lama. So aku sabar dalam masa dua bulan ok...Nuffnang earning pun tak berapa banyak sangat , cuma $$395.46...sekarang tengah pending lagi...dan hanya tinggal $$2.25 je...

Ramai orang masih lagi cakap : neo kenapa amik youthsays, kenapa tak amik nuff ? aritu dah terangkan dengan panjang lebar dekat entry ni : Jutawan Youtsays Terkenal Di Dunia !   Ku rasakan diri ku lebih sesuai ber youthsays daripada ber nuffnang kerana traffic gua tak tinggi beb, so gua jadi promoter Youthsays je...korang click aku dapt 20sen, jawab setiap survey aku dapat 1singgit...berterusan macam tu je yang aku buat...P/s : mungkin akan kembali ber nuff jika traffic macam red mummy ;)



Comments

Post a Comment