Sunday, October 10, 2010

Cara Penjagaan Guinea Pig : Sediakan Rumah Comel.

Agaknye camne la aku nak kasi rumah piggy aku cantik ek. Macam-macam rumah piggy yang cantik kat dalam tenet ni aku tengok. salah satu rumah yang cambest macam gambar kat bawah ni. gila heaven kan, jadi tikus dapat layanan cam bayi baru lahir...hihihi. sukanye.

Hospital cage for guinea pig : Sumber
sangkar untuk guinea pig

bedding untuk guinea pig guna blanket !

castle untuk guinea pig eh eh macam igloooo !

amboi kemas nye bilik guinea pig die nii jeles !

ciss...aku punye tak kembang camni laa !

ini dia guinea pig aku...chunky (brown), pixie (putih)

Memanglah nampak cam heaven kan, tapi aku sepanjang menjaga pixie dengan chunky, aku perasan dorang ni kencing kuat wooo. nak tiru macam rumah kat atas ni cam tak sesuai lak kan...habis lencun blanket yang kononnye dijadikan bedding tuh...no no no tak sesuai la nyah !




 

Designed by Alieff Artwork