Cara Buat Duit Dengan Advertlets.

Advertlets ! Pernah dengar kan ? Tapi kenapa tak ramai yang guna Advertlets ek...susah nak kaya kot ! Tapi takpe...rebut peluang untuk cuba juga ! Meh sini i nak cerita pasal Advertlets ni...

Aku bukan nak kutuk laa tapi aku dah pakai Advertlets agak lama dan dah masuk tiga tahun jadi blogger tegar. Kadang-kadang aku pasang iklan ni, bila boring aku buang. Sebab tu kenaikan duit tu tak mencanak sangat ! Hurmmm...

Keburukan Advertlets  Company @ Syarikat Pengiklanan Advertlets : 
  •  Pay by blog's impression. Ini bapak gile weh...blog kalau sikit visitor jangan harap lah nak duit dari Advertlets ok. Dari pemerhatian aku, sehari je baru dapat lima sen or sepuluh sen sahaja. 
  • Advertlets tak bayar orang. Waaaa ini lagi menyedihkan, aku pernah dengar rungutan dari blogger. Kata mereka, ramai yang tak dibayar oleh Advertlets, ada yang dibayar...tapi proses dia makan masa gila !

Kebaikan Advertlets  Company @ Syarikat Pengiklanan Advertlets : 
  • Duit tetap naik walaupun takde ads champaign. Haaa ini best sikit nak dengar kan...hihihi...Tapi sanggupkah korang tunggu duit tu naik seposen je setiap hari ? Mesti tidak bukan ? Grrr...sabar ok. (kesimpulannya, aku rasa Nuffnang lagi better dari Advertlets. Namun ! Youthsays lagi better dari Nuffnang or Advertlets! Hehehe )

nak try join advertlets ? mana tau page impression korang high, mesti duit pun high !
wang baru ada RM28.80...kena cukup RM50 baru boleh mintak cash out...so tak lama lagi la

   click image to go to advertlets ok !

Ade nampak ke mana iklan Advertlets dalam blog ni ? Huhuhu memang takde pun, sebab aku taknak bagi blog ni serabut dengan iklan ! Sebab aku sayang korang, tak mau blog korang berat bila loading blog aku ni. So aku tepek iklan Advertlets dekat blog alternatif aku aka blog pendidikan di : http://raisingthesoftvolume.blogspot.com/. Jumpa korang kat sana !




Comments

  1. sob3x.. saya dh jadi ordinary nuffnanger. kena usaha pada youthsays la. mintak tolong tunjuk ajar! :)

    ReplyDelete
  2. nuffnang aku da ckup 50 yahoooo...
    nk tunggu habes BE lg 2 kempen br nk cashout...
    youthsays ade la dekat2 rm20...
    ak br daftar satu lg manggaonline ads..tp xtau la ok ke x..cam ala2 nuffnang gak

    ReplyDelete
  3. wah, thanks informasinya, apakah blogger dari luar malaysia juga bisa ikut?

    ReplyDelete
  4. adeverlets ada BE bagai x???

    ReplyDelete

Post a Comment