Bosannya Ada Exam, Tutup Mata Pun Boleh Jawab !

awas : entri ni ade unsur berlagak! haha.. rasa camnilah keadaan aku bila nak sampai final exam...wah, asyik tidor saja !

Waaah ! Sampai sudah aku ke minggu Study Week ni ! Hehehe...nampak tak berapa hari lagi aku akan berada kat sini (tengok countdown belah kiri sidebar) ? Tak lama lagi jerrr, so jangan jelesss ye ! Persoalannya, study kah aku ? Hehehe...

Ala, relek laa ada tiga paper je untuk final sem ni...aku rasa aku nak belasah je la kot...bawak dadu ke masa exam nanti...wuwuw...siyes aku takde mood nak stadi. Maklumlah sejak aku hilang sebahagian organ tubuh badan ni, aku rasa cam tak semangat je nak belajar dah...

Selak selak buku...tapi otak melayang ke laen...! Hurm...susahnya nak study...takde perkara yang membuatkan aku bersemangat nak stadi weh...wuuu rasa nak berenang kat lautan hindi...

 mood : nak selak buku dalam mimpi, oyehhh...hari ahad nak bersuka ria...hari isnin ade exam...!


Comments

  1. kau nak abez da. tak aci. tak aci.


    all the best neon. pasni ja undilah cikgu yg cemerlang, gemilang, terbilang untuk bangsa dan agama

    ReplyDelete

Post a Comment