Perkara Yang Lelaki Benci Tentang Perempuan !

Adakah anda seorang perempuan yang dibenci oleh lelaki ? Mengapa ?

Sebelum ni aku ada post tentang apa yang aku anti tentang lelaki. Kali ni kita cerita bab perempuan pulak. Mesti kita nak tau apa yang lelaki tak suka tentang perempuan kan?

Aku mula menjalankan kerja aku dengan menerjah seorang demi seorang kaum adam yang sempat dicekup dan di soal siasat. Penat dan letih bila interview classmate sorang - sorang ni. Masing - masing segan bila nak bercerita secara jujur tentang apa yang mereka anti tentang perempuan. Akhirnye antara 9 jejaka dalam class i tu, i could only grab 5 of them to make a lil' hot confession.

Perkara yang dibenci oleh lelaki tentang perempuan :
Saksikan aksi ranjang mereka di bawah. (Jawapan mereka jujur nihh)
Jejaka pertama yang paling kacak di dunia di abad semesta


Jejaka kedua yang comel lotey macam marshmellow



Jejaka ketiga yang control macho macam Encik Din





Jejaka paling mantap sebab body beliau taff namun sangat macam jin noty.

Jejaka handsome, paling comel, paling disayangi, paling digeruni oleh ikan piranha?


Kenapa entri ini disebut republish ? Kerana ini entri lama aku, yang aku sayang. Entri ni dibuat masa mula mula aku menjinakkan diri dalam dunia blogging. Memang seronok buat survey dan pemerhatian kemudia buat entri. Memang berbaloi jawapan yang aku dapat. Seronok ;)

P/s : Hahaha...kalau korang nak tahu, umur budak budak ni dah lanjut da...bukan sweet 21 lagi ok. Semua dah tua bangka. Dah nak habis belajar lah katakan ;)




Comments

  1. hensem benor jejaka tu.ehehe

    sy mmg kurang suka pompuan yg kuat gedik,rase nk lempang je...hehe

    ReplyDelete
  2. hensem benor jejaka tu.ehehe

    sy mmg kurang suka pompuan yg kuat gedik,rase nk lempang je...hehe

    ReplyDelete
  3. pergh.. tanye gua sudah.. har har har

    ReplyDelete
  4. pergh.. tanye gua sudah.. har har har

    ReplyDelete
  5. huhu kebykn laki akn sebut sifat² mcm tu klu nk komen psl gurl =)

    ReplyDelete
  6. muka si jejaka tu siyes xley blah..hahaha

    thanks 4 de info!
    hopefully im not one of them. :)

    ReplyDelete
  7. Tu la, ada sorang wife dalam amazing race asia tahun ni yang bila dapat tiket clue je, dia ckp kat husband dia, you do it. Bila angkat barang je you do it. Menjahit pun you do it. Time husband dia wat lak punyela komen lambat la cepatla sket. Masuk amazing race ape camtu semua partner dia buat. Tapi last week finished 2nd lak partner nih.

    ReplyDelete
  8. hehehhe...btol2 tu...mmg survey ni menepati citarasa lelaki diluar sana btol la,hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment