(Gambar) Fan Club Lisa Surihani Suka Berkebun & Menanam Pokok Kacang Panjang

Fan club Lisa Surihani buat aktiviti berkebun bersama Lisa Surihani ?? Waoooa!

Hai korang semua ! Terima kasih sangat-sangat kerana menyokong aku untuk terus menulis. Walaupun jarang ada yang komen kat blog ni, tapi kejadiran silent reader yang setia buat aku rasa berkobar kobar untuk sentiasa update ;) (sirius macam poyo kan kan)

Okay, gambar kat bawah ni bukannya Fan Club Lisa Surihani, (aku pun bukan minat lisa tu pun, cehhh). Gambr ni semua aku terjumpa balik dalam simpanan external hard disk aku. Gambar aku masa kanak-kanak ribena dulu...(hehehe bajet sekrang ni baru remaja remuji laaa). Tengok, gembira tak kitorang berkebun ?

Neon & friends bergumbira dengan aktiviti berkeun.

Main cak cak pulak neon bawah pokok tuh...

Masa dulu dulu semua kecik kecik berhingus lagi korang kan...sekarang ni semua yang aku kenal dah tua bangka dahh

Dalam gambar ni, ada gak kawan aku yang dah selamat kahwin, alhamdulillah...


Neo punya ! Jangan pijakk !

Comments