Cerita Hangat Lisa Surihani Jumpa Adik : Jejak Kasih Kakak Dan Adik 5 Tahun Berpisah !

Ohhh kakak dengan adik nyer telah berpisah 5 tahun sudeyy! Hahaha...ini jejak kasih yang terjalin semula masa raya tahun 2010 ni...kalau tak raya tak jumpe la kitorang ni..actually budak budak ni junior aku masa sekolah SMTKK dulu...yang kat bawah ni sebenarnya petsis aku, Ekin.

Hihi...agak malu kekambingan laa aku...tak tahu lah malu ke segan ke...tapi bila jumpa kengkawan aku je diorang cakap : neo, mana pergi perut ko? ko takde perut ek ? ish ish ish..(erk..perut aku belum timbul sebab aku belom makan laaa) lagi satu...ade gak yang cakap : neo, cantik muka...licin je aku tengok muka ko...(isssh ini pakai foundation silky girl laa jangan la terpedaya..aduiih)

Okay dah dah, jom layan gambar..

neon dan ekin...adik aku ni orang thailand sebenarnye...hihihi..

betul laaa dia orang thailand, asal tak caye ke? lap u sis
neon dan adik adik nya yang lame berpisah..hihi..thanks guys sebab remember akak ! p/s : da delete gambar fiza, dia tak kasi la plak ;(

Tu je gambar raya aku...buat pengetahuan korang, aku dan family memang tak bergambar raya tahun ni...entah laa hambar je aku rasa...aku pon tak puas lagi raya...hurm..so korang ajak2 la aku datang open house korang k...bai bai !

Comments

  1. Salam Jumaat orang di sini
    moga sihat selalu..salawat
    dan salam keatas nabi amalan
    kita semua..

    ReplyDelete

Post a Comment