Thursday, September 30, 2010

Viva Presentation !

Ape awek tu buat dalam hujan tu ? Amboi amboi amboi !
Bermain dalam hujan sambil bermain-main buat viva ? Berdebar betul...

 Jom main hujannnnnnnnn sambil buat viva ;)

Salam yall ! Di kala hujan hujan sedap ni...aku rasa gelisah resah, mabuk laut, mabuk cinta semua ada ! Apesal perasaan ku tak tentu arah dan gabra semacam ni ? Adakah rasa rindu dekat norman hakim mula menebal ? Ahh tidak...lupakan saje norman hakim, mari meneruskan misi mencari achapannn ;)

Ah ! Merepek je ! Ok ok, aku tengah gabra tahap lemak ayam ni ! Esok aku ade presentation viva ! Rarrr...mungkin ada di kalangan korang yang tahu tentang Viva (bukan kereta viva elite midnight blue tu tau) , dan mungkin ade yang tak pernah dengar pasal Viva ni !

Cik neon tengah sedap wat viva sambil hati berdebar dup dap dup doppp! *mood pasrah*
presentation Pictures, Images and Photos

Apakah maksud Viva ? Viva ni sebenarnya waktu untuk kita buat final presentation kita depan pakar ilmuan yang dah bergelar masterade,phdrade,doctorade. Masa viva ni lah kite akan bentang kajian tindakan yang kite dah buat (buku setebal batu bata tuh).Menurut encik wiki, Viva adalah, : 
A dissertation or thesis[1] is a document submitted in support of candidature for a degree or professional qualification presenting the author's research and findings.[2] In some countries/universities, the word thesis or a cognate is used as part of a bachelor's or master's course, while dissertation is normally applied to a doctorate, whilst, in others, the reverse is true.

So, untuk mendapatkan gelaran "bachelor's" nih, terpaksalah aku mengharungi azab api neraka untuk hari esok...ish !! Semoga berjaya neo, ko goreng je la pensyarah pensyarah tu...jangan lupe pakai baju secantik bidadari syurga...(supaya dapat mencairkan hati pensyarah lelaki especially) hahaha...!





 

Designed by Alieff Artwork