Keburukan Tidur Lepas Asar Digigit Jin

Kantoi ! Bontot aku dah lebam lebam nih !! Tu laaa sape suruh tidur lepas asar kan !! Kan dah kena gigit dengan jin ! Jin ni memang ekspert bab gigit peha pempuan ni...cube korang bayangkan muke jin tu?


Hey wanita ! Peha anda lebam lebam biru dan unggu ? Tidak tahu puncanya lebam ? Siapa yang gigit anda ? Suami anda kah ? Anda jatuh katil waktu tidur kah ? Terlanggar bucu meja kah ? Atau...anda gigit diri sendiri kah?  Atau mungkin juga jin yang gigit gigit anda waktu anda tengah kusyuk buat taik mata...jeng jeng jeng...!





Fakta jin gigit peha perempuan yang tidur lepas asar ! 
Gigitan yang meninggalkan kesan lebam yang penuh tanda tanya...Er...jin muke die cane ek???
 Jangan tidur time asar, lepas asar ! Nanti jin gigit korang !! Eeee...tatot !

Lebam di peha ! Cubalah korang tidur lepas asar, mesti ada lebam lebam tu...macam aku kenala...aku kan suka tidur lepas asar..sebab balik kelas je penat ! Tapi lepas dah tahu perkara ni, mungkin aku akan elakkan supaya tak tidur lagi lepas waktu asar ! Takut aku kalau jin ni gigit git badan aku, karang dia gigit tempat tak sepatutnye pulak kang...suami aku belum gigit, nak bagi dia gigit pulak. Pigidah itu jin !

Ustaz yang cakap...so kalau tak caya jugak, sila play ini video.
Video jin gigit peha perempuan yang suka tidur lepas asar !
Geget peha dia ! ngapppp !


Comments

  1. erk!
    farysa slalu kne
    hahaha
    oopppssss!
    dh pch rhsia ske tdo ptg

    ReplyDelete
  2. betul ek lebam2 tu sbb tido lps asar? biasa kena time period la, org kata time berhadas besar benda2 halus tu suka kacau.

    selamat berpuasa sis! =)

    ReplyDelete
  3. sy kena tp xtido lps asar pn...dan ni kali ke dua kena.

    ReplyDelete

Post a Comment