Mayat Bayi Dalam Kumbahan Najis Pulak !!?? Kabinet Arahkan Hukuman Mati Dikenakan Bagi Pesalah Yang Membuang Atau Bunuh Bayi !

Best ke buang bayi dalam tempat kumbahan najis ?? Bayi tu najis ke bagi ko ??

Kes pembuangan bayi setiap hari berlaku, banjir teruk berterusan tak reda-reda di pakistan, hujat lebat di China, dengan keganasan yang berlaku di Iraq...Ya Allah, tanda tanda besar kiamat semakin kuat .. semakin banyak yang kau tunjukkan kepada kami, mengapa kami masih leka Ya Allah. Ampunilah dosa-dosa kami Ya Allah, selamatkanlah kami Ya Allah.

Bayi ni dijumpai oleh budak budak umur 8 tahun yang main dekat dengan tempat kumbahan najis di asrama kolej kediaman sekitar Bandar Bukit Bunga, Tanah Merah , Kelantan. - Sumber utusan.

Student IPT ke ? Makcik Cleaner ke ? Ahhhh...tak penting siapa, tapi tolog lah tangkap dan beri hukuman mati terus. Ini amaran keras dari kabinet, aku dah tak tahan daaah! Kalau takde orang yang kena hukuman mati, orang lain masih lagi nak bunuh baby esok hari..

Tolong beri hukuman bunuh orang yang buang bayi !! Saya setuju !! Theres no kompromi, tak kesah laa orang muda ke tua ke...bunuh je orang yang berhati setan tu ! Same je dengan kaki rogol, kenapa nak penjara dan sebat je ?

Sharizat kata DNA boleh detect sape mak , sape bapak kepada bayi yang dibuang ni. So ape lagi, kalau dah dapat tangkap sape mak bapak ni sila bunuh dengan segera.

Bunuh je!!! 

Comments