Manusia Paling Besar Di Dunia ! Kenali Manusia Paling Besar Di Dunia, Di Abad Semesta ! Big Size People Dont Go For Bungee Jump !

Gempar !! Manusia paling besar di dunia dijumpai mati terjatuh melepek atas simen ! Siapa manusia paling besar di dunia tu ? Anyway, gambar ini menunjukkan bahawa saya adalah seorang insan yang benci permainan bungge jump ! Sebenarnya saya paling suka dan teringin nak buat bungee jump, tapi disebabkan saya ni kecut telor, saya tak nak la cuba ! Saya takut jadi macam gambar di bawah ;(

 Manusia paling besar di dunia, gempar ! 
Jatuh melepek atas simen selepas bermain bungge jump bersama cikgu neo.
Manusia paling besar di dunia mati sebab Bungee Jump? Karut laa...;p
Adakah Manusia paling besar di dunia tak boleh main bungee jump ? Adakah anda bersetuju ?




Monyet paling besar di dunia, want to say something to cikgu neo...how they think about bungee jump !
 How about this monkey ek...monyet paling gemuk di dunia ! No, its looks like photoshop je.Chow !

Comments