Tuesday, August 24, 2010

Ganyang Malaysia !

First of all, cikgu nak mintak anak-anak murid cikgu bertenang ye. No emo emo, tapi sila tanam semangat cintakan tanah air dalam diri sebab kita dah nak sambut merdeka ni. Malaysia dah nak masuk 53 tahun merdeka, jadi jangan kita halai balai dalam menjaga negara kita ni.  Anyway, sila tengok gambar-gambar indon buat kerja tah pape kat bawah ni...kalau kita ni insan berotak, jangan buat perangai macam ni..

P/s : otak flush dalam jamban ke?
Harini diorang balik taik manusia plak kat kedutaan Malaysia di Indonesia..
Gambar tahi dibaling ke Kedutaan Malaysia
Gambar orang indon pijak bendera malaysia


Gambar banner nak ganyang malaysia


Gambar budak budak indon benci malaysia

Gambar fuck you malaysia


Gambar sweeping sapu orang malasyia


Gambar yes to sisti nurhaliza, but no to Malaysia


Gambar penunjuk perasaan orang indon benci Malaysia ganyang Malaysia
Gambar orang indon bakar bendera malaysia


Gambar indon bakar bendera Malaysia api marak semarak hati mereka

Betapa bencinya mereka terhadap negara Malaysia...mengapa ? Kalau betul minda orang-orang sana terpalit buruk huduhnya tentang Malaysia, mengapa mesti kotorkan pemikiran anak-anak muda juga ? Ahh...adakah mereka bersyukur dengan apa yang mereka ada ? Adakah mereka mengucapkan terima kasih dengan layanan baik kita terhadap mereka ?

Baru-baru ni ada kes nelayan kita dikatakan ceroboh masuk perairan indon dekat pulau Bintan. Nelayan-nelayan kita tu kononnye kena tangkap dengan penguat kuasa laut kat sana...tapi tetiba lak orang marin malaysia tangkap penguat kuasa indon..berlaku la plak percanggahan kat situ, tapi kes selesai sebab diorang da setel dengan cara baik..apa nelayan kita buat kat sana pun aku tak berapa nak paham, tapi bila kes tu da buat indon lagi mengamuk...ni yang buat tak sedap hati kan..Ehem, ehem berapa ciput ye, nelayan-nelayan tu..ada sampai beribu ribu lemon tak berbanding PATI Indon yang masuk negara Malaysia ni ? Hurm...

Baca lebih lanjut berita utusan - Sumber -



 
Excuse me...berapa ratus ribu penduduk anda yang curi curi masuk , menyeludup ke negara kami...tindakan imigresen, menangkap, menjaga kamu dengan baik dalam depo tahanan selagi kamu bersikap baik, menghantar kamu balik ke negara kamu sendiri free of cas, apakah tidak mahu bersyukur lagi...itu belum kira bila korang nak buat rusuhan lagi...berapa ramai lagi nyawa polis, imigresen, afu, yang terpaksa berkorban nyawa nak layan kerenah korang?

Maaf, dengan kisah amah yang didera sana sini. Minta maaflah ye, kalau nak bekerja jadi amah tu...bekerjalah dengan penuh integriti..aku yang pernah ada bibik ni pun, bibik aku suka lepak je waktu petang dengar lagu dangdut indon...itupun kami sekeluarga tak berani nak tegur...

Excuse me, kes pecah rumah, kes rogol, kes bunuh..adakah kamu fikir rakyat kamu tak menyumbang perkara jenayah di Malaysia ? Mengapa rakyat Malaysia semakin takut nak keluar rumah ? Ya...sebab orang tahu...orang asing kat negara Malaysia selalu buat palat je...

Aper cer...pernah tak korang dengar rakyat Malaysia bakar bendera Indonesia...? Tak pernah kan?

Ulasan Pak Najib pulak macamana...

Selambernye nak ganyang Malaysia, Gua kesian dengan member-member yang duduk Indon sana...relatives yang ada di sana, yang menuntu ilmu di sana...Memang kesian...mesti diorang juga terkena tempias nya..Bila orang indon nak insaf ni...Jangan sampai Allah turun bala besar lagi kat diorang dah la..karang kena plak sekali kat Malaysia...Tsunami tu besar, sekali mengaum semua berlipat !



 

Designed by Alieff Artwork