Cara Buat Duit Dengan Youthsays.

Kenal tak siapa jutawan Youthsays !!! Wowww ! Gila banyak buat duit dengan Youthsays ! Hebat laa wehhhh !! Setiap bulan boleh tukar cita rasa selipar jamban. Satu ringgit sehari, sejuta ringgit untuk sejuta hari la kan ! Memang jutawan terhebat laaa... (bapak senget gua cakap lu)


Mengapa korang tak mahu join Youthsays ! Youthsays kan boleh buat duit ! Tralalalaa...Kalau korang ada blog, twitter, facebook, dan segala media social network tu, korang boleh join Youthsays ni. Kepada yang masih tak kenal Youthsays, meh sini aku cerita sikit. Mumuu...

Cara buat duit dengan Youthsays : 
  • Sign up Youtsays
  • Cari campaigns yang terbaru
  • Copy link campaigns yang dah tersedia
  • Sebarkan kepada seluruh dunia pasal link campaigns tu
  • Contoh link yang korang boleh promote : OSKIC  &  CELCOM
  • Biasanya satu click link tu = 20sen
  • Kalau sehari 5 orang click dah seringgit
  • Tunggu sebulan dah boleh jadi 30 ringgit kan
  • Kalau 365 hari pakai Youthsays, dapat tak RM365 ? Itu kena tengok korang konsisten ke tak promote Youthsays la kan, sebab target aku seringgit satu hari jeer , maklumlah busy ler.
  • Dapatlah duit beli selipar jamban satu setiap bulan ; )

Youthsays
  • Aku baru je aktif guna youthsays ni...kalau korang perasan, youthsays banyak bagi event event yang best untuk korang join..
  • Contoh event terbaru yang best dekat youthsays : OSKIC  &  CELCOM
  • Bila korang click link event tu, youthsays akan bagi 20sen per click...
  • Setiap ari bertambah seringgit la dalam account youthsays aku tu...
  • Dalam sebulan je dah boleh dapat 30 ringgit tanpa perlu fraud click, lolx
  • Aku rasa kira okaylah berbanding dengan nuffnang, aku agak lambat sikit nak kejar.

Nuffnang
  • Crawlers nuffnang dah jejak kegiatan aku menepek youthsays dalam blog ni kan, alaa dah kantoi la plak
  • Lepas tu aku pon diturunkan pangkat jadi ordinary balik..hehehe takpe lah sebab aku rasa biar aku cash out youthsays lepas tu baru aku kembali kat nuffnang
  • Sape suruh nuffnang lambat sangat kan..
  • Untuk 2 tahun bergelar nuffnanger, duit nuffnang baru RM390.00, tapi aku tak pernah nak cash out
  • Giler sikit kan ? Kalau 2 tahun pakai Youthsays ?? Haa...lu kira sendiri la.
  • Aku rasa duit nuffnang lambat giler nak naik, wakakaa...itupun kena ada orang click dan kita click baru la dapat merasa buffered kejadah tu
  • Naik letih la buat fraud click kan, hahaha banyak lagi keja aku nak buat tau tak !

So, kesimpulannya adekah aku akan setia dengan nuffnang ? Hihii, boleh takde hal...tapi bagi aku cash out youthsays dulu yer. Wakakaa...nuffnang sila jangan merajuk dengan gua laa, lolx. Lu orang kasi naik sikit laa duit iklan tu..Nuffnang, apakah satu bulan RM0.50 je korang leh bagi kat aku ? Sekurang-kurangnya Youthsays bagi aku seringgit satu hari ye, bukan satu bulan ;)

Penat je aku promote iklan korang kat sini tau, hasil cam taik idung je. Kedekot ! Hahaha...aku kan pengguna, so ade customer's rght la cakap  camni kan kan ! Chow !(jangan lupe click opocot kat bawah, ada kejutan best tok korang)



Comments

  1. susah la nak promote ys. letak kat chatbox tk blh. kalau promote kt blog and fb pun blm tentu org clik. kalau nuff ada buffered earnings hehe

    ReplyDelete
  2. dua-dua pom saya tataw guna.. ades... adakah saya sgt tak up to date? uhuhu..

    ReplyDelete
  3. erm...aku ingt nk join la..nuffnang mmg lembap pown...huhu~

    ReplyDelete
  4. kalo Nuff xnak bagi aku Buffered dalam bulan Ramadhan yang mulia ni, memang aku pasang balik Innity ditambah YS, Mangga tu jugak lepas raya....huuhu

    ReplyDelete
  5. yeah!!aku baru 1bulan dah jejak 160 hengget!ahak~nak tips?kau godeh la blog aku tu..ada aku bg~hehhe

    ReplyDelete
  6. sokong btoi...
    nuffnang biar pon add buff erning..
    tp duit ttp slow..
    aku sebulan nuff bru rm12.++
    Dgn YS sebulan dah bleh rm50.++

    exchange link dlm fb sudah..
    hehe

    ReplyDelete
  7. ceh..aku igtkan spe la td jutawan youthsays.. betol la ckp kau. aku dah 2kali cashout ys ni..nuff sekali pun belom

    ReplyDelete
  8. berusaha mencari yg terbaik di antara yg terbaik..

    ReplyDelete
  9. ok lepas ni beli kan aku tiket balik mesia ek...=p...blanje la weh!

    ReplyDelete
  10. serabut lak nk promote 2, 3 mnde neh. huhu

    ReplyDelete
  11. Betul..ys lagi best..income naik cepat sgt2..Ron dapat RM100 dalam masa 7 hari je..rugilah sapa2 yg belum join YS
    ini buktinya: http://ron7.net/2010/07/target-tercapai/

    ReplyDelete
  12. Betul..ys lagi best..income naik cepat sgt2..Ron dapat RM100 dalam masa 7 hari je..rugilah sapa2 yg belum join YS
    ini buktinya: http://ron7.net/2010/07/target-tercapai/

    ReplyDelete
  13. alamak..kenapa saya je yg tak penah cashouy ys? haha..slow la plak kat ys berbanding nuff..huhuhu

    ReplyDelete
  14. gunalah kedua-dua.. saya guna dua.. tapi tak ada promote youthsays kat blog.. kat twitter dan facebook saje =)

    ReplyDelete
  15. suke ys jgk.. nuffnang lmbt naek.. :(

    ReplyDelete
  16. oxtheMsor_bi Juan Hauff Crack
    nonkoybarwa

    ReplyDelete

Post a Comment