x

deleted

Comments

  1. bangsat punya manusia..bapak tak guna, sepakat dgn anak lelaki sendiri pulak tuh..rogol anak perempuan sendiri..lagi pula OKU...gila gila gila

    ReplyDelete
  2. aku kenal budak pempuan nih...

    dulu sama sekolah rendah, for honest kita mmg rapat..

    Dia ada cita kat aku pasal ni, x silap aku, beberapa bln sblm dia ambik keputusan nak report ngan pihak yang sepatutnya. Aku pun xsangka yg bapak ngan abang2 dia leh buat dia mcm tu, ye lah, bila aku dtg rumah dia mcm ok jer family tu. Baik je aku tengok. Tp xsangka dalam hati dia rupanya menderita. Dari umur dia 12 kena buat mcm tu? GILA kejam???

    Aku kesian dengan dia ni, dah la adik dia yg bongsu dah meninggal sbb lemas, skrg yg aku tau dia tinggal sorang2. Dengan keaadaan dia yg kurang upaya sejak dia lahir. Tp aku tau, dia ni kuat semangat orangnya.

    Hurmm...

    ReplyDelete

Post a Comment