GENGBLOGGER Tidak Boleh Di Akses Sebab GENGBLOGGER Bankrupt ????! Kenapa Masalah Log In GENGBLOGGER Berlaku ??

Betul ke Gengblogger dah bankrupt??? Ikuti kisah ini selanjutnya...!
Tidak boleh lagi akses Gengblogger dan Kongkrunch.com, mengapa???

Sebelum pape, aku nak ucap terima kasih berlipat ganda kat Gengblogger sebab banyak menolong aku dalam menaikkan traffic. Hurmm ...Tapi kenapa dah nak seminggu log in tak boleh masuk Gengblogger ni? Kenapa Gengblogger ni bankrupt ke ape, tak bayar duit broadband ke? Adoii laa tolonn laa pulih cepat ;(

Nak masuk Gengblogger ni susah sangat sekarang.. Bukan sekelumit orang je cakap, hampir semua pengguna alami masalah yang sama...ape ni Gengblogger, prestasi lu menurun laaa. Sila tingkatkan prestasi anda ye...jangan bikin hambar je...


 Nak tau siapa pengasas Gengblogger ?? 

Ini dia Kong King Kong ! Encik Kong kalau tak salah aku laaa...aku tak kenal dia secara peribadi, tapi aku pernah jumap dia. Jumpa encik kong kat mana ? Mestilah kat dalam mimpi je...hahahaha saje pancing.  Anyway, mane lah pengasas blogger ni menghilang ni, aku gi check blog pengasas Gengblogger ni kat kongkrunch.com tapi harapan ku punahh bila blog dia pon server down gak. Apekah ?

Aku nak ping dekat Gengblogger tak boleh, aku nak ping kat Nuffnang Innit pun tak boleh sebab Nuffnang dah buang status Gliteratti aku. Aku nak ping kat tempat lain leceh memang leceh, nasib baik boleh ping dekat Facebook ! :) Chow !

P/s : Jangan nanes jangan risau, Gengblogger belum totop or bankrupt lagi, maybe server je down eh eh..relek laa ade orang tu dah tak keruan dah tu ;)

Comments

  1. sabar la saudara.. maybe ada perubahan pada GB..

    my recent post:
    JOM MASUK U =)

    ReplyDelete
  2. ouch!
    tajam menusuk jiwa u ols
    hee :D

    ReplyDelete
  3. takder pengumuman apa pun ni.. apa sudah jadii? kena hack? saje wat spekulasi

    ReplyDelete
  4. takpe, geng lain pon byk lg kan..hikhik

    ReplyDelete
  5. Good post,act
    sebenarnya ada malware kat dalam server yg di install di dalam server GB, sbb tu takleh access.. and lg satu.. page u ni pun tak boleh di access guna google chrome..

    sbb u pakai code justkhai.com. don't know what is it.
    act justkhai.com dah di block oleh google sbb ada software malware dalam tu.. xpercaya cuba bka pakai google chrome.

    untuk solve masalah ni kenala mintak bantuan server adminstrator.. they can handle this.

    ReplyDelete

Post a Comment