Sunday, August 08, 2010

Contest McDonalds GCB Grand Prize RM5 Juta : Lisa Surihani Nyanyi Lagu Special Untuk Grill Chicken Burger McDonalds !

Lirik lagu berikut telah digubal oleh Neon dan Reiko yang secara tidak malu dan segan silu nya membuat lirik secara hentam jadah. Maafkan lirik jadi lintang pukang atau sebutan cam haram. Hahaha. Sungguh bukan punya banyak masa untuk menghadap benda ni je kan.

Sebab apa buat lirik lagu ni ?? Sebab McDonalds Contest laaa. Jom vote , vote , vote , vote untuk NeonReiko.

Lirik lagu ditulis secara gedabak di atas poster supaya sonang den menghapalnye...

Lisa Surihani termengah mengah nak menghapal lagu mekdi ni haa...dah la rentak dia laju gile...


Nak dengar kelincahan dan kemerduan Lisa Surihani nyanyi lagu ni ? Click link kat bawah yer ;)

P/s : Hahahaha...nampak sangat bersemangat kan. Gila laaa dah la tengah musim thesis ni, lagi mau terlibat dengan benda benda contest. Woii nuffnang, takmau jemput aku buka puasa dengan korang ke ? Hahaha..

Video lagu lisa surihani nyanyi lagu mekdi yang best tu kat sini yer : http://apps.facebook.com/mcdwhatsyourg/entry.php?id=4045 
Hah, kalau nak vote aku silakan , dan terima kasih ye : http://apps.facebook.com/mcdwhatsyourg/entry.php?id=4045


 

Designed by Alieff Artwork