Saturday, January 01, 2011

Dosa Minum Arak !


Budak Sekolah Kantoi minum arak !

Zaman sekarang serba modern. Anak-anak remaja di bangku sekolah lagi dah pandai minum arak...! Kalau mak bapak menyerong, anak anak pun ikot menyerong lah ! Hurm...Kes orang islam minum arak bukan lagi satu perkara biasa yang kita dengar kan? Mungkin diorang tak takut dengan seksaan yang dijanjikan oleh Allah bagi orang yang meminum air kencing setan ni.



Balasan Dan Seksaan Bagi Orang Yang Minum Arak Di Akhirat Nanti : 
  • Mereka yang minum arak, akan digantung botol arak itu di tengkuk dan di tangan mereka. Kemudian mereka disula dengan api neraka. 
  • Terdengarlah suara yang menyeru,"Inilah si polan anak si polan!" Tatkala semua manusia dibangkitkan dari kubur, mereka keluar dari kubur dengan bau mulut yang teramat busuk (bau arak), hingga terganggu manusia yang berhimpun di Padang Mahsyar. 
  • Peluh yang keluar dari tubuh turut berbau busuk. Kemudian mereka dibelenggu dan dirantai serta dicampakkan terus ke Neraka Jahanam. 
  • Di dalam neraka, dituangkan air yang sangat panas ke dalam mulut mereka sehingga putus tali perut, kemudian perut itu jatuh pula ke atas kaki. 
  • Mereka kemudiannya dimasukkan ke dalam peti besar dari api selama seribu tahun lamanya. 
  • Kemudian dikeluarkan dan dimasukkan ke dalam penjara di neraka di mana ular-ular dan kala yang bisa sentiasa menggigit badan mereka. 
  • Di kepala mereka diletakkan mahkota dari api neraka manakala rantai-rantai di tengkuk mereka.- Sumber

P/s : Mari insafi diri. Berhentilah minum arak !

Nak tengok video lagu gspot gstring gormandize yang best tu kat sini yer : http://apps.facebook.com/mcdwhatsyourg/entry.php?id=4045  
Hah, kalau nak vote aku silakan , dan terima kasih ye : http://apps.facebook.com/mcdwhatsyourg/entry.php?id=4045




 

Designed by Alieff Artwork