Saturday, July 24, 2010

Tabiat Hon Kereta.

Bapak kejam kau siooot ! Aku kalau jumpe orang yang kaki main hon kereta ni, memang aku siat habis habis kulit dia. Lepas tu aku lapah daging dia wat salai !! Geram weh, aku ni bukan kaki hon orang, kalau ade orang hon aku...mesti aku rasa nak nangis je. Huaaa...


Manusia kaki hon orang , kuat hon orang, kentut hon !!



Kalau kau buat perangai macam ni kat aku, siap ko aku carik sampai lubang cacing! Geram lak aku...hahaha terkujat orang-orang yang lalu lalang kat situ. Tak pasal-pasal je ko nak hon orang ye ! Memang tak berpekdah langsung perbuatan ko tu. Patut tembak je ko hidup-hidup, kalau tak nanti ade pulak orang yang mati hear attack sebab asyik kena sergah dengan hon je !


P/s : Korang suke horn orang kat jalan raya tak? Baek ngaku !!



 

Designed by Alieff Artwork