Klon Aktres Filipina , Shaina Magdayao Dijumpai Tertonggeng Dalam Longkang !! : Siapa "Klon Shaina Magdayao" Yang Kononnya Dari Seremban Tu?


Ini kes hangat ni. Siapa Shaina Magdayao ni sampai berpuluh puluh juta orang perempuan nak sangat jadi klon or twin kepada Shaina Magdayao ni? Shaina Magdayao ni orang filipina rupanya. Tak sangka sangka, muka cantik aktres filipinan yang popular ni diguna pakai macam lampin pakai buang oleh orang-orang Malaysia ni. Kesian Shaina Magdayao kan.

Bukak facebook ade perempuan melayu yang menyamar jadik Shaina Magdayao. Bukak tagged, ade jugak lelaki melayu yang mengaku sebagai Shaina Magdayao, tapi guna binti pulak. Semua bertujuan tok ape? Tok buat aktiviti mengawan laaa. Nak mengawan sana sini tapi guna muka Shaina Magdayao? Jelik tau, sila muntah darah sekarang !



Apee?? Aku pun guna muka Shaina Magdayao dalam akaun Nuffnang, tak percaya ? Aku pun baru tahu yang aku copy paste muka Shaina Magdayao rupenye selama ni...Hahahaha gelak untuk diri sendiri.  Patutlah abang aku cakap dia macam kenal muka Shaina bila dia tengok akaun nuffnang aku. Aku je yang tak tahu sape Shaina selama ni. Sengal betul !


PERINGATAN !! Kepada sesiapa yang selame ni telah terlanjur mengawan dengan klon klon Shaina Magdayao kat Malaysia ni, sila lah bangun dari mimpi. No telefon sape lah yang korang amik tu, dengan sapelah korang bergayut tu, and rumah Shaina ke yang orang pergi tu? Lega sikit kalau klon Shaina tu perempuan, kalau lelaki dan berbulu pulak macam mana?? hahahahaha !

P/s : Kes ni jadi hangat sebab ade la sorang umat tu mengaku yang dia kenal model nama Adziana dalam Tagged kan. Lepas tu baru find out yang orang tu klon Shaina jer ! Wattafall ! Aku nak gelak sampai perut aku pecah !

Comments

  1. salam cik neo...

    mmg dari dulu lagi tau.. yg paling bodoh mcm mana org leh caya pasal tu eh ???

    hari tu ingat lagi ada myspace guna gambar dia kata dia awek sabah nak berkenalan... leh gak kwn aku caya..

    tapi in the end dia dgr nasihat me n tau girl tu penipu....

    ish2 org ni pelik la...

    ReplyDelete
  2. Femes sangat agaknyer Shaina tu..

    ReplyDelete
  3. erm.. xkenal siape nie...

    kenal neo je...

    mis u

    ReplyDelete
  4. Salam bertandang sahabat moga hari mu di berkati dengan kesihatan yang baik dan gembira selalu...macam-macam la hangpa ni...he he..bersyukur apa yang ada..la la la

    ReplyDelete

Post a Comment