Kenangan ku di Perpustakaan.





Haissh ! Balik sekolah dari petang sampai malam duduk library. Balik rumah malam-malam dah penat giler. Assignment mesti hantar without no kompromi. Ada satu hari tu masa aku lepak library , aku tertidur baik punya sampai air liur basi pun terkena kat buku tuh. 

Aku tak larat laa camni. Dah la aku punya kad library bermasalah and tak

Internship ! Kepada sesiapa yang tahu internship tu ape, haaa benda tulah yang aku tengah lalui sekarang ni. Badan aku tak larat lah. Blog aku terbiar jer...padan muke aku. Chow !

Benda-benda lain yang buat aku busy :

  • Internship di Sek.Keb.Lelaki Jalan Batu selama 1 bulan

  • Menganjurkan projek dekat sekolah, Hari Sukan Rakyat bersama murid-murid pendidikan khas

  • Menyiapkan laporan penyelidikan tindakan

  • Menolong lecturer yang nak bikin MQA yang tah ape ape tuh

Comments

  1. pengorbanan sebelum graduate. da jd ckgu btol2 nnti lg penat kot :)

    ReplyDelete
  2. Salam..
    gudluck kamo..jgn tydow dalam lib lagi ya..ahaks.=p

    ReplyDelete
  3. MQA biasa la very annoying, tapi jgn yg cctv nampak.. saya worry jadi mcm case UiTM tu... ada girl tidur dlm library sampai org tak tau... pastu next day buka library.. girl tu mata dia bengkak.. sbb menangis kesorangan dlm library..

    ReplyDelete

Post a Comment