Friday, July 16, 2010

Kenangan ku di Perpustakaan.





Haissh ! Balik sekolah dari petang sampai malam duduk library. Balik rumah malam-malam dah penat giler. Assignment mesti hantar without no kompromi. Ada satu hari tu masa aku lepak library , aku tertidur baik punya sampai air liur basi pun terkena kat buku tuh. 

Aku tak larat laa camni. Dah la aku punya kad library bermasalah and tak

Internship ! Kepada sesiapa yang tahu internship tu ape, haaa benda tulah yang aku tengah lalui sekarang ni. Badan aku tak larat lah. Blog aku terbiar jer...padan muke aku. Chow !

Benda-benda lain yang buat aku busy :

  • Internship di Sek.Keb.Lelaki Jalan Batu selama 1 bulan

  • Menganjurkan projek dekat sekolah, Hari Sukan Rakyat bersama murid-murid pendidikan khas

  • Menyiapkan laporan penyelidikan tindakan

  • Menolong lecturer yang nak bikin MQA yang tah ape ape tuh
 

Designed by Alieff Artwork