Cara Membersihkan Tahi Kucing @ Anjing, Poop Freeze.

Aku memang pantang betul kalau dapat tugas kena buang taik kucing dekat laman rumah aku ni ! Mak aku mesti suruh aku kaut taik taik kucing tu setiap hari sabtu ahad punyaaaa laaa...mesti taauu !



Gunalah Poop Freeze ! Spray khas yang digunakan untuk disemburkan ke atas taik taik kucing atau anjing. Spray ini akan membekukan aka. mem-freezekan taik taik kucing tersebut. Berkesan ke? Aku rasa macam leceh je la. Tapi cuba korang tengok youtube ni dulu : Poop Freeze !


Omaigod, ade benda yang menjelikkan pasal Poop Freeze ! Setelah digodek godek dalam youtube, ada mamat gay yang cuba menggunakan Poop Freeze ni. Lelaki gay ni macam sangap gile, gersang semacam je bila dia promote guna Poop Freeze ni. Dia guna bahan-bahan makanan dan spray Poop Freeze kat makanan dia. Lepas tu dia makan makanan tu. Gayish !!


Will it Poop Freeze ? Kata lelaki gay tersebut...yakess !


Comments

  1. suke kucing tp tk suke buang tahi kucing. eyarrkkss..

    ReplyDelete
  2. kucing punya khazanah tu ok lagi, sebab dia pandai nak cover sendiri

    ReplyDelete
  3. seriwangi ada 6 ekor kucing, tang najis dia tu, ada bekas khas. Tapi...ada masa dia buat perangai buang kat luar bekas. Kucing ni faham cakap org. bila seriwangi nampak je dia nak cuba-cuba buang kat lantai, terus je seriwangi jerit...diapun slow-slow pegi buang kat bekas dia, tapi bila tuan dia tak nampak dia akan buang kat situ balik. Geramnya....tapi seriwangi tetap sayang kucing sbb comel.

    ReplyDelete

Post a Comment