Blogger Menang Duit Juta-juta ?? Neo Si Lampu Neon Dan Reikojezze Dijumpai Melahap Pizza Free Hadiah Dari Nuffnang & Pizza Hut !

Siapa blogger yang menang juta ria tu ? Hahaha...takde maknenye menang juta juta duit. Duit yang menang contest Pizza Hut Big Fish Moment haritu, kitorang rancang nak roll on untuk projek akan datang...hihi...projek ape ? Projek tooooot , tapi bukan projek beromen romen tepi pantai ye! Ini projek yang akan mendatangkan hasil !

Alhamdulillah, Nuffnang kasi hadiah dari Pizza Hut untuk kami. Haritu kitorang dah kosongkan perot, aku pulak puasa ganti semata-mata nak makan free Pizza Hut ni. Huhu...Banyak gak benda yang kitorang kena habiskan. Happy betul ! . Maklumlah tak payah bayar. Datang berlenggang tunjuk surat layang je dah boleh makan Pizza Hut (macam orang jakun pun ada ok) :
  • 4 garlic bread stick
  • 4 bowling for soup
  • 2 set of regular pizza
  • 1 pit pepsi drink
Neon yang berpuasa...oit ! Puasa ganti tak habis lagi !

Reikojezze yang kebuloq dan melahap selahap ikan josssh !

Bak kata reikojezze, neon tetap dengan gaya bergambar muslimah. Boleh jadi model katenye.

Reikojezze kata, weh aku rasa lapar lagi la, makan meja ni pulak la...

Hawaiian Chicken Pizza Dengan Mozarella Pizza Kot...

Korang rasa kitorang makan sampai habis ke tak ??

Hahahaha, aku makan 2 slice besar je kot ! Lepas tu aku bungkus terus ! Tak larat perut aku menerimanya...

Dah gohok habis dah air pepsi ni ha...macam nak kenduri plak kan...? Burp!!

Mestilah kitorang tak habis makan ! Gila banyak kot regular pizza tu...hahaha perut kami kecik rupenye. Aku ingatkan boleh makan sampai habis. Hehehe...orait gak ! Nuffnang bila nak bagi makan free lagi ? Aku nakkk naak laaa. Suka tau. Orang orang jakun cam aku ngan reiko nak makan bende free je selalu. Hahha...ekonomi merosot la skang macam la korang tak paham kan ! Chow !

Comments

Post a Comment