Blogger Menang Duit Juta - Juta ?? : Neo Si Lampu Neon Menang Consolation Prize Je Dari Weave ! Digi Broadband La Pulak !

Broadband Digi, selama aku hidup ni aku tak pernah dapat merasa pakai broadband kan. Alhamdulillah, dapat gak merasa kali ni. Walaupun contest ni dah lama berakhir, tapi weeave baru je hantar consolation prize ni. Hoyeh. Ber-internet lah aku sepanjang masa !

Tin Ton, surat dan bungkusan dah sampai!

 Macam smart je broadband ni kan? Bape ringgit lak nak bayar ??
 

 Waaa...nama aku tu. Teruja, mesti teruja walaupun consolation prize je. aka. lucky winner ;)

 Huhuhu...sape nak broadband free? Angkat ketiak anda !! ;)

 Hello 5 days internet access je? Bapak kau..sape nak bayar 25 ringgit untuk 5 hari?
 

 Aku rasa aku tak mungkin akan pakai broadband prepaid ni kot, mahal gila...tak mampu nak bayar !

So, camne? Bende alah broadband ni untuk 5 hari je, lepas tu aku kena topup rm 25 untuk dapatkan internet. Bajet aku kaya ke? So camne skang ni...nak guna ke , nak jual ? Hahaha...tengok aku dah kerja sok leh la nak pakai mende ni. Kalau sekarang ni, kayap la aku. 

Ps : Thanks Weeave ! Buatlah contest lagi, aku nak join ! Thanks jugak kat nuffnang sebab selalu promote contest! Cayalah.

Comments

  1. ko bt contest, kasi broadband tu kat pemenang contest..hahaha

    ReplyDelete
  2. cadangan z@ck 2 boleh di fikir2 kn..

    ReplyDelete
  3. haah btul tu...x pun trus sedekah kt sape2 yg brminat.hhaha

    ReplyDelete
  4. same la kita dapat consolation prize. sep sep!

    ReplyDelete

Post a Comment