Pemenang Contest Nuffnang RM1000 : Munch, Review and Win with Rice Crisps by Mister Potato!


Siapa pemenang contest nih? Hahaha, aku pun tak tahu...tapi aku dengan partner aku telah sekali lagi mencuba nasib kitorang untuk give a shot untuk contest nih. Aku harap mana mana umpan yang aku dah pasang tu mengena laa! Penat nak masuk banyak-banyak contest ni kan! 

Gambar kat atas nih antara kisah-kisah spongebob yang sengsara sebab mencuri Mr.Potato Rice Crisps dekat seven eleven! Kesian spongebob tau... Cerita keseluruhan pasal spongebob ni ada kat blog si Reiko plak . Pegi la jenguk-jenguk ;) 

Apa-apa pun, aku harap kitorang leh la menang contest samaada Pizza Hut atau Mister Potato nih...Aku dah berharap sangat dah nih...nak beli handphone baruuu...Handphone masuk lobang jamban !


Photobucket

Comments

Post a Comment