Pemenang Contest Big Fish Pizza Cash RM 2000 : Alhamdulillah, Usaha Gandingan Silampuneon & Reikojezze Telah Membuahkan Hasil.


Syukur, alhamdulillah. Aku baru je sampai rumah ni, tiba tiba je aku dikejutkan dengan berita gembira oleh ayah aku. Mak aku pun terpinga-pinga. Adik beradik pun terngaga kejap. Mentaliti diorang yang selalu cakap blogging ni takde faedah buat diorang tersentap kejap.

Ko ade masuk contest blogger ke?
Aah, ade abah. Ape cerrr ni bah?
Ohh,ni hah ada notification yang ko dah menang contest Big Fish Moment With Pizza tuh.
Yeke bah?????
Iye laaa.
Yepeeee,yahooo areeebaaa andre andree!!!

Tanpa aku sedari, aku dah melomoat macam orang menang RM 2juta pulak. Aku straight call si Reikojezze yang tengah memboroikan diri kat Batu Pahat tercinta. Dia menjerit dalam hati je sebab orang rumah dia semua dah tido. Hahaha...aku faham ko tengah eksaited tuh.

Terima kasih Nuffnang kerana menghargai hasil karya kami. Terima kasih kepada Cik Reiko sebab sudi berpenat lelah buat projek ni dan buat video lagu pizza hut dengan aku.

Tak lupa gak kepada semua blogger yang banyak bagi sokongan moral pada kitorang, terima kasih ye. Dan kepada semua yang terlibat secara langsung atau tak langsung masa pembikinan project Big Fish Moment kitorang, aku nak ucapkan ribuan terima kasih. Kepada yang tak menang, jom kita cuba lagi the next contest pulak. Hihi.. Cewah macam menang Grammy Award plak aku ni.

Comments

  1. salam..
    tahniah..
    dapat hadia pe?
    makan pizza free
    selama 25 tahun ke?
    la la la..

    ReplyDelete
  2. congratz.. beznye.. mlm ni msti t'mimpi2..

    ReplyDelete
  3. whoa!
    mokcik kayo!
    congratulation babe ;)

    ReplyDelete
  4. hehe..tahniah to both of u. mmg best giler entry tuuh. mmg layak menang taw.

    btw, salam singgah ^_^

    ReplyDelete
  5. haha that is great
    tahniah la neon.
    kurang2hilang la sikit panas hati bila enpon pi bunuh diri masuk dalam toilet hari tuh kan.
    again, congrate :)

    ReplyDelete
  6. rezeki henpon masuk dlaamm lubang jamban tuh neon.hehe..

    kau dapat adiah ape?kalau adiah doploh ribu...suppot tiket aku balik mesia leh?

    hehe

    ReplyDelete
  7. congratz! aku mmg suka sgt bc entry big fish moment ko tuh..pas bc trus aku segan nk join contest..wahaha~

    ReplyDelete
  8. Tahniah Lampu Neon!! ~_0
    Aiks, aku lak yang terlebe eksaited.
    OMG!! Cayalah Neo!!

    ReplyDelete
  9. congrates babe! rina da tgok entry piza hut tu, memang best gile hehehe. siap ade video nyanyi2. sure menang la :)

    ReplyDelete
  10. haha congratz weh!
    naseb korg wat video tu!
    tak sia2 wat video!
    lalola lalole :P

    ReplyDelete
  11. tahniah!! neon, entry baru nana pasal Sony Music kasik cd free (mana2 cd yang kita nak under dia) kalau kita blog. kasik jengukla. kalau neon blog, mesti ramai org ikut :)

    ReplyDelete
  12. hahaha kelakar je dialog tu.. :p

    ReplyDelete
  13. owa owa owa owe....

    u both deserve the Rm2k!!!
    memang salute...ni sis tabik spring ni....!!!

    ReplyDelete

Post a Comment