Jamuan Perpisahan, Guru Praktikal SK Lelaki Jalan Batu.

Cikgu sekolah buat projek ??? Projek ape nih???


neon, pejal, paiz kill the cake !! die kill diee !!


rakan sepraktikum !


ayooo gerak !!


kek kaler terkois ;)

bergambau la ape lagiii


guru pembimbing yang sporting yang suke pakai baju sport!


cikgu cikgi yang comel, ade gak yang mantap-mantap...


 amacam, ganas tak ??

havoc ;) and thanks guyss ! jumpa lagi untuk buat projek baik punya ok? 

Rasanye gambar-gambar sempena aku habis praktikal dulu aku belum update masuk blog lagi kan. So ni la antara keriangan selepas kesengsaraan buat praktikal kat Sekolah Jalan Batu Lelaki. Hehe...Seronok gak bile diraikan macam ni kan, rasa dihargai...

Terima kasih ye, pihak-pihak yang terlibat yang meraikan kami... ;) 

Tapi !!! Hahaha..kesengsaraan belum tamat lagi weh. Semester ni sem last aku dekat maktab. Bulan tujuh ni kitorang akan buat comeback dekat sekolah yang sama, Sekolah Jalan Batu Lelaki untuk buat projek besar-besaran. Aku harap gandingan aku, faizal dan faiz boleh menjayakan projek tu...

Mari kembali ke sekolah , adik adik !! 



Comments

Post a Comment