Lelaki Perasan Hensem.

I kan hensem, kan? (Ayat nak kena penerajang dengan aku)
Kenapa orang lelaki yang hensem suka sangat perasan yang diorang tu hensem? Korang boleh tolong jelaskan kat aku tak? Kenapa ade je lelaki aku jumpa, mesti nak mengaku diri diorang hensem and ulang banyak kali "I kan hensem..." 

Siyes weh, siyes. Ko memang hensem giler, tapi once aku dengar ko cakap benda centu...aku terus chop yang ko ni memang mamat poyo yang perasan hensem ! Kalau ko nak puji diri sendiri , pergilah cakap kat cermin tu...tak payah lah nak cakap depan aku banyak kali...naik meluat aku.

Ade jenis lelaki yang hensem, tapi humble giler. Aku pernah jumpa weh...memang tabik spring laa...Tapi ade jugak jenis lelaki yang hensem, tapi perasan je lebih. Lelaki macam ni memang nak kena humban dalam tong sampah je la.

Same gak la kalau pempuan yang cun, yang kerap cakap " I kan lawa... ". Memang muka tu nak kena penerajang je ngan aku. Wuuh, meluat tau! Cuba lah bersyukur dengan nikmat yang diberi, jangan la riak, takbur!Ok chow!

P/s: Credit pada cik tuan punye pix. aku kutip je nih.


Comments

  1. aha..sabar2....ilek2...cool cool...manusia mmg byk ragamnyaa...

    ReplyDelete
  2. hm,lepat pun tak faham..he..he..

    ReplyDelete
  3. mana tau MM encem ni?(MM terkategori gak)hahaha...

    ReplyDelete
  4. nurul pernah jumpa dgn lelaki hensem yg pendiam dan jenis pemalu..aaa jatuh cinta dibuatnya.. dh la pandai + pakai spek mata..badan ketul2.. macho habis..

    ReplyDelete
  5. bawak2 bertendang ye.. eh2.. bertenang.. hehehe

    tp mmg tak suke dgn laki yg perasan ensem. wakaka

    ReplyDelete
  6. klu I yg xhensem ni mengaku hensem camna ek?...hahahaha...bergurau

    ReplyDelete
  7. overconfident dalam pekse boleh menyebabkan kita tersalah jawab soalan mahupun lari tajuk. so, jangan la nak overconfident sangat, sumer benda Allah bagi pinjaman jer.

    sama gak la bab ensem ke tak.

    tapi kan, kadang2dengan kita jer dia gebang besar; sebab kita kawan rapat dia, dengan yang lain senyap jer.

    ReplyDelete
  8. kdg2 rsnye yg bcakap tu x maksudkan pun.. just think +ve.. klu de btl2 mksdkn pun.. sy cm bls.. "ye ke? ptt la ak rs mcm tgh tgk cermin"..

    ReplyDelete
  9. aku ni tade la hensem tapi ramai kate aku hensem..
    hahahahahaah!

    ReplyDelete
  10. ahahahaha..
    alhamdulillah syukur je ape da ade.. huhu

    ReplyDelete
  11. ni sebab takde org ckp dia hensem la tu, tu sbab dia puji diri sndiri..hahahaha-nak senangkan hati sndiri!

    ReplyDelete

Post a Comment